lanet olsunki SENI SEVIYORUM :'( ~_~

565 22 2
                                    

heyecan yaptim bu bolum gicik olucak gibi gorunuyor.daha ne yazcagimi bilmiyorum. Hadi bakalim basliyoruz.

   Yakinda otel maceram diye bir hikaye yazmayi planliyorum. :D ezgimle hayallerimiz..

hadi basliyom secose ♥

Bir anlik sarsilmadan sonra kendini geri cekti ve sen sarhossun" dedi. Hayir"dedim ama hayir derken bile sarhos oldugum belli oluyordu.Evet dedi ama kolunu kavradim. Bana sinirlendi ve gitti.Onunda kucuk bir ihtimal bile olsa beni sevdigini dusunmustum. :(

  Ertesi sabah cok agir bir bas agrisiyla uyandim. Dun gece yaptiklarimi hatirladikca pisman oldum. yalnis anlasilmasin Josh'i sevdigim icin degil bunu ona soyledigim icin pisman oldum ki hislerim karsiliksizmis.

josh'in gozunden:

Dun gece Jen'in yaptiklarini dusunmekten uyuyamamistim. Onu seviyordum ama bence o bunu beni sevdigi icin degil sarhos oldugu ne Nich'i unutmak icin yapmis oldugunu dusunuyorum . Ama bir yanim da gercekten beni belki sevebilecegini dusunuyor. sevebilirmi gercekten? 

-Alo

-Efendim?  "dedim soguk bir sesle.

-Josh dun yaptiklarimdan dolayi ozur dilerim seninle konusmam gerekiyor."dedi masum bir sesle. hemen yumusamistim.

-Tamam. sen gelebilirmisin ? "dedim

-Peki geliyorum gorusuruz ..

------------

    Jen  sandigimdan da erken geldiginde basini one egmis bir sekilde arada bana kucuk bakislar atarak duruyordu. Boyle bakmasi normaldi cunku ustumde sadece esofman alti vardi.

-Sen beni aradiginda kapinin onundemiydin?

-Sayilir... iceri gecebilirmiyim

-Tabi sen gec bende ustumu degistireyim " dedim.

Jenn'in gozunden:

   Josh'a ne diyecegimi onceden hic planlamamistim sanirim agzima geleni soylicektim. Agzima gelen derken umarim kufretmem cocuga :D

Geldi ve karsima oturdu. Basta ne diyecegimi bilemedim. o soze basladi.

- bak Jennifer bana Nicholas'i kiskandirmak icin boyle davrandigini biliyorum.

-Nee!! 'diyerek ayaga firladim. Onu neden kiskandirmaya calisiyim onu unuttum sevmiyorum.

-Belkide ona onsuz da yasayabilecegini mutlu olabilecegini gostermek icindir... Zaten bu onemli degil onemli olan bu iste beni kullanamayacagin...Benim  duygularimla oynayamazsin! :'(

-Ben mi seni kullaniyorum "sesimin siddeti daha da artmisti" Nicholas'tan ayrilinca onu sevmedigimi farkettim dedim ya evet ben baskasini seviyordum . ama kendimi buna inandirmakta zorluk cektim. Kanka baska birseydir , insan en yakin arkadasina asik olmaz dedim.Ama hep kendimi kandirmisim Josh ask oyle birseyki.. ama bunu sen anlayamazsin.

    Bunlari soylerken feci sekilde aglamistim. Salya sumuk. ve sinir krizi geciriyordum.Josh suratima aval aval bakti.

      -SENI SEVIYORUM JOSH seviyorum ...lanet olsunki ... deyip kapiyi arlasindan hizli carparak orayi terk ettim.

Evet arkadaslr simdiye kadarki en igrenc bolum diyebiliriz. josh 'a kizmis olabilirsiniz ama cocuk oyle dusunmekte hakli. sevdigini soylemeden onu optu jen ... evet  sizi seviyorum yb kisa zamanda gelir. :D ♥♡

Jennifer Lawrence 'ın gizli yasami (Joshifer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin