Tesaduf :D

495 19 3
                                    

Miley anlatiyor:

-Hahaha Miley! bu kadar alcalma lutfen! "diye ic geciriyor Lesley. Sen Miley 'sin . pop yildizi. Liam'i kiskandirmak icin Jennifer'in eskisiyle mi cikicaksin ?

-Aslinda bu isime gelir Lesley "diyorum gozlerimi devirerek. Cocuk yakisikli ve sexy.

-Iyi seni sacma sapan hayallerinle bas basa birakiyorum, ama bir dost tavsiyesi., Liam daha yakisikli "diyip kaciyor.

   Gerizekali.. Her zaman bana onu hatirlatmak zorundami ?

Nicholas'i cok iyi tanimiyorum. Oscar'da Jennifer'in yanindaydi iste birde x meni izledim. Internetten fotofrarlarina bakiyorum. Cidden tas biseye benziyor.Ama onunla arami nasil yapabilirim ? menajrtim onun numarasini buluyor ve bende ariyorum.

(● = nicholas □ =Miley useniyom diyo diyom demeye .s )

●Alo ?

□ Selam ben Miley ?

● Ne ?! Cyrus olanmi ? :o

□ Evet benim :D

●Aa?.. Selam Miley.

□Evet biliyorum seni aramam sacma ama seninle onemli birsey konusmaliyiz. 1 saat sonra imm.. Star bucks'a gel. "diyerek telefonu kapattim.

1 saat sonra Star bucks 'a geldigimde ne kadar beklerim acaba diye dusunurken Nicholas'in benden once gelmis oldugunu gordum.Demek gec kalan erkeklerden degildi. zaten erkekler gec kalmazki ne sacmaliyorum ben. Bizim 5 dk 'ya cikiyorum seysi 1 saati bulur. Ve onlarda buna dayanamaz. liam susludur ama bir sıkısta parfumunu bitirir-di. Ne diyorum ben simdi isime odaklanmaliyim. karsimda duran meteora ...

YES  AY EM A DIFFIRINT BIÇÇ !!

Josh anlatiyor:

-Bunu yapmak konusunda emin degilim. senden ayrildim, Vannesa beni optu, Jen'i sevdigimi soyledim  simdi de... seninle tekrar cikmak . Birde onlara inat yaptigimiz anlasilmaz mi ?"Dedim.

-Bak zaten biz bir ara cikiyorduk , ve Jen tekrar bana asik oldugunu dusunebilir.

-Bu benden daha da sogumasini saglamazmi ?"dedim.

-Hayir tam tersine , sana daha da baglanir.

-Ben bilmiyorum Claudia."dedim.

    Jen'i kiskandirmak gibi bir istegim olsaydi, Vannesa ile cikardim. Ama bunu istemiyorum. Ona umut vermek isemiyorum. Claudia'nin da amacinin ne oldugunu bilemeyiz.

-Peki ..Iıı.. sey o zaman sonra konusalim. "dedi ve sarilmak icin kollarini acti benden bir hareket gelmeyince geri cekildi. Tanrim cok komik gozukuyordu.Elimi tokalasmak icin ona uzattim. Oda hic birsey yapmadan gitti.

      Bu kizin amaci ne ?

Liam anlatiyor:

Ahh!! kafama inen bir saplakla uyaniyorum. Bir dakika ben ne zaman uyudum. Jen o kadar uzun surede asagiya inemedigi icin tabi uyuya kalmisim burda . simdi de gelmis kafama vuruyor. Hem suclu hem guclu!

-Napiyosun ya bir insan boyle mi uyandirilir?"diyorum.

-Uyumasaydin amk."diyor Jen gozundeki buyuk gozluklerle .

-hazirlanman 1 saat surmese uyumazdim.

Bana kes sesini yoksa siqerun bakisi atti .( yani o anlamda degil ya oggf -_- )

Kahvalti icin yine goz onunde bir yer secmistik. Burasi Miley ve bizim bulusma yerimizdi. ayrildiktan sonra buraya gelememistim.Ilk yemegimizi burada yemistik ve genelde buraya gelirdik.Sonra bir kahkaha sesi duydum. Nedense bu kahkaha bana cok titanidik geliyordu.

MILEY?

hizla arkami dondugumde Miley orada duruyordu ve bir adamla konusuyordu. Cocuk da yakindan tanidigim birisiydi.

Nicholas Hoult

benim donmemle Jennifer da dondu. Eski sevgililerimiz cikiyordu yani sanirim.Yada bizi ayirmak icin plan yapiyorlardi. Ama bu plani Josh'la yapmasi gerekmezmiydi ?

jen'inde benimde agzimiz bir karis acik kaldi.Onlar da bizi gordu.Nicholas hemen kafasini cevirdi. Miley basta selam verecek olsada sonra oda vazgecti.

Onlardan 2 masa geride bir masaya oturduk Jen'le bakislarla konusmaya basladik.

-Bu da ne demek oluyor simdi ?"diyorum bakislarimla.

-Bilmiyorum . Ama bence Miley seni kiskandi ve , onlar birlesmis bizi ayirmaya calisiyolar.

   Bakislarla konusmada son nokta !!

Kahvaltimizi yapiyoruz. Jen onlari hic takmiyor , bende arada bakiyorum . Sirf meraktan yani merak ve kiskanclik diyelim.

Onlar da bize bakiyor . Ozellikle Miley delicek gibi bakiyor. Ondan bundan konusmaya basliyoruz.

Miley anlatiyor:

Nelerden hoslandigimizdan falan bahesetmeye basliyoruz. "derin mevzulardan" konusuyoruz. "Ortagimin en sevdigi rengi bilmiyor olmam sencede garip degil mi ? "diyor Nich. "Kuf yesili "diyorum. Yuzunu eksitiyor."Kuf gibi mi yani ? " "diyor. "evet tamda oyle " diye cevap veriyorum.

( acsvsvva :D peenis'in kitaptaki tren sahnesi :D ama sonu farkli zaa :D)

Sonra gulmeye basliyoruz. Her kahkaha atisimda 2 masa ilerideki 2 cift goz bize sabitleniyor. kiskanilmanin tadini cikariyorum.s

:D

oof kisa oldu biraz yine :D  5 vote 2 yorum geldiginde yazarim. Bu bolumu Deniz'e ithaf ediyorum. Nich'i kotu karakter yapicaktim ama o Nich'i cok seviyor o yuzden bu ve ondan sonraki bolum ona :D hadi optim kocaman.bu hafta trendy de Jennifer'in posteri var zaa baban x de..s -_-

Bolumu yalnisikla koyu basladim sonra bozmaya usendim :D

deniz kanka umarim begenirsin :D

ithaf isteyen soylesin :D ♡♡

Jennifer Lawrence 'ın gizli yasami (Joshifer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin