Finale dogru :'(

455 20 5
                                    

Liam anlatiyor:

Nasil yani ? Joosh !! yalnis anladigimi soyle"dedi cirtlak surtuk sesiyle Vanessa dedikleri su surtuk.

-Hayir, dogru anladin, simdi seninle beraber gidiyoruz ve Jen'e butun olaylari yalansiz anlatiyorsun."Dedim.Josh'in yuzunde biraz da olsa umut vardi sanki. Umut korkudan guclu tek duygudur.Ama yuzundeki korkuyu da okuyabiliyordum.

-Anlatmazsam ne olur?"dedi yuzunu burusturarak Vanessa.

-Artik beni anca televizyonda gorursun. "bu kez yanit Josh'tan gelmisti.

-Simdi ben Jen'e herseyi anlatirsam benimle cikarmisin yani ? "ah tanrim bu kiz ne kadar da salak.!

(Hikayeyi boluyorum ama , ben Vanessa'ya anti degilim. Ve hayranlar olabilir diye soyluyorum.Bu sadece karakter, gercekte boyle oldugunu sanmiyorum. Ben bu karakteri arayi karistirmasi icin kattim.Normalde Josh'in bir arkadasi)

-Hayir, ama eger su yaptigin seye son veririsen seninle arkadas kalmaya devam edebilirim.

-Tamam , yapacagim."dedi onaylarcasina ama bakislarinda bir bilmislik vardi. Acaba simdi neler yapacakti?

Jennifer anlatiyor:

sabahtan beri yataktan kalkamiyorum. Liam da isi oldugunu soyleyerek bir yere gitti. Sabahtan beri dedigim kahvaltidan sonra hemen eve gelip uyudum.Saat 4 olmus.Oyle yorgunum ki. Bunun ayrilik acisi dedikleri sey oldugunu dusunuyorum.Bu ne kadar cekilemez biseymis boyle aq :D

      ustume rahat bir sort ve t-shirt gecirerek asagiya indim. Tam koltuga oturucam ki kumandayi da elime aldim , simdi ben sehpadan almaya usenirim diye zil caldi. -_-

Kapiyi actigimla suratlarina kapatmam bir oluyor.Josh, Vanessa ve Liam. josessa cifti sanirim bana laf sokmya geldiler. Peki Liam ne yapiyor onlarla? Liam :

-ac su kapiyi Jen Vanessa seninle onemli bir sey konusacakmis deyince Kapiyi aciyorum.

-Ne var ??!

-Once beni bir dinle sonra istedigin gibi kovarsin bizi.Ama ozel konusmak istiyorum "diyor Vanessa.

-Hayir olmaz" bu kez ses Josh'tan geliyor. Sana guvenemem.

-Sadece ikimiz konusucaz" diyerek kapiyi Liam'la Josh 'in suratlarina kapatiyorum.

  -Oncelikle biz Josh'la cikmiyoruz. "diyerek basladi soze.

-Iyi de bundan banane"icten icten seviniyordum.

-Onu sevmiyormusun ?

-Bu seni ilgilendirmez."diyorum.

-Cikmiyoruz, ama cikacagiz. bir gun oda beni sevecek.

-Bundan emin degilim "dedim bilmis bir tavirla. 

-Onu seviyorum ve elimden alamayacaksin. O benim ,biz birlike olduk.

-Nee!!"dedim ayni anda bacaklarimin bagi cozuldu.Ne? Ne ? . Biz  o kadar ciktik. (1 Hafta ) sadece 1 kez sevistik aq.( Cok ozur dilerun .s)

-Aslinda onun pek de habe.....------

Dediklerinin devamini duyamadan gozlerim kapandi.

Josh anlatiyor:

vannesa disari cikti ve kosarak yanimizdan uzaklasti. Yemin ederim benim yuzumden olmadi diye birseyler geveliyordu.
  Iceri girdigimde Jen'i yerde yatarken gorunce sinir krizi gecirdim. Zaten bir kere onu kaybetme riski gecirmistim intihar etmisti. Onun korkusuyla Liam'in da yardimiyla onu hastaneye goturuyoruz.

             seni bir daha kaybedemem Jen..

Nicholas anlatiyor:

Jennifer'in hastanede oldugunu ogrenince Miley ile birlikte hastaneye kostuk. Bu ise artik bir son vermeliydik bence. ama Miley'nin ne dusundugunden tam olarak emin olamiyordum.

    Yolda sacma sapan zombi gibi yururken sert birseye carptim. Miley dusmemle birlikte durdu. Bu kiz Uyumsuzdaki Tris , Ayni yildiizn altinda'daki Hazel Shailene Woodley'di. Onun burda ne isi vardi ki. Carptigim kisinin unlu oldugunu dusunmemistim. "Pardon"dedim mahcup bir sekilde. Oda ozur diledi. Sonra Miley beni kolumdan cekistirerek goturmeye basladi.

  shai de bizi takip ediyordu. Miley hic beklemedigim bir anda arkasini donerek "niye bizi takip ediyorsun "diye sordu.

-Aa. sey Ben Jennifer'i ziyarete gelmistim de."dedi tatli sesiyle.

-Tamam gec o zaman dedi Miley umursamaz bir tavirla.

Jennifee anlatiyor:

Gozlerimi acmamla bircok kisiyi karsimda bulmam bir oldu. Cok kisi gelmisti. Odaya sigmayacaklardi neredeyse.Miley ve Nicholas da vardi
Shai de onlerde bana sevimlice bakiyordu. Ben bos bos etrafima bakarken doktor geldi ve gozlerimi kontrol etti.

-Bir bebeginiz olacak Bayan Lawrence.

BEBEK ?? WTF!!? NOO?! NINE! HAYIR?!

evet finale yaklasiyoruz 2 yada 3 bolum sonra biter buyuk ihtimalle hesaplamadim ben aklima ne gelirse tablete yaziyorum. Cok acitasyon yaptim, isleri karisdirdim toparlamaya calisiyorum. Nich sever arkadasim Deniz Nick'e Shai'yi yap bari deyince kiyamadim.

   Sizi seviyorum ♥ Sinir yok yakin zamanda yazicam soz.. ♥ :*

Sorulariniz icin mesaj atin cevap veremiyorum yorumlara. e postam onaylanmiyo. :'(

    

Jennifer Lawrence 'ın gizli yasami (Joshifer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin