Geldigimde Josh'i gordum.Mutlu olmasi gerekirdi. Yuzunde heyecan aradim.Ama umutsuzluktan baska hic birsey yoktu.Yanina gidip ellerini ellerimin arasina aldim. "iyimisin askim? " dedim . Sette bomba patlamisti bir kere .Basta Jena'dan cikan sevinc cigligi butun ekibi sarmisti.
Birtek Liam normal davraniyordu.Josh da bu sevinc gosterilerine karsi hafife gulumsemisti. Onun gulumsemesine hicbir HUTCHER dayanamazdi. tabii bende. gulumsemesini bir opucukle birlestirdim.Opucugun suresi biraz uzayinca arkalardan bir ses gidin evinizde yiyisin dedi.
Ahaha Franchis . Tamam amcam yasinda kankamdi ama utanmistim.Sam buna oyle guldukii oldu sandim.Ambulans cagiriyodum az daha yani.Sonra "ne guluyosun ayi mi oynuyo burda" dedim. Evet derse gozumden duser :D zaten demedi ama :
-Siz ikinizi, hic hayal etmemistim. Aslinda etmistim ama ben suan sadece hayranlarinizin halini dusunuyorum dedi.
-Senin hayranlarina ne demeli sen evlisin Sam ...bu onlari delirtiyordur.
-Ah evet bu dogru"diyerek gulmeye basladi . bende ona katildim.
Josh kendine gelmisti.Aradigim Josh buydu iste. Liam'in uzun suredir ortalarda olmadigini gorunce lavabo bahanesiyle ona bakmaya gittim.Cidden kotu gorunmustu gozume. Bir sorunu var gibiydi.Onu bilgisayar odasinda buldum.
Calisanlar molada ildugu icin bostu. Burada goruntuleri duzenliyorlardi.Internette gezindigini gordum. Opusen iki kisinin fotograflarina bakiyodu. Uzaktan secemedim. Miley'dir desem kiz kumral.yavasca Liam'in adini seslendim.Ani bir telasla arkasina dondu.
-Jen bunu sana gosterip gostermemek konusunda emin degilim ama , en dogrusu bu olucak."dedi ve ekranin onunden cekildi. Daha iyi gorebilmek icin yaklastim yaklastim...
Ve en son bilgisayari kirdigimi hatirliyorum.Josh'a nasil bagirdigimi . onun bana olayi anlatma cabasini ama dinlemeyisini...duydugum birkac seye cevap vermeye calistim.
-Beni zorla optu.!!
-Hir kizdan kurtulamayacak kadar gucsuzmusun Josh.?!!
-Hayir zaten ayrildim ama ben ayrilana kadar fotograflarimizi cekmisler. Ben bisey yapmadim seni aldatmadim. Olurumde yapmam sana asigim. Agliyordu. beni dertlesmek icin cagirdi sandim. Jennifer .. Himmlamayi kesip beni dinlermisin ?"Dedi ama ona buradan gitmesini soyledim.Oda onune gelen birkac seyi yikarak gitti.
Disariya dogru kosarken Liam arkamdan geldi.Ozur dilerim. Gercekten dedi.Arkami donerek pek istemeden de olsa dudaklarina yapistim ve "Haydi Miley'yi kiskandiralim " dedim.
-Haydi oyleyse !!diyerek yanit verdi...
Bok gibi bolumle hepinize melaba!ve iyi geceler ben uyuyom :Df sicose ♥