selam size yarin yazicam dedim ama 1 gun geciktim ozur dilerim.Ama suan bile zor yaziyorum.Soma olaylarindan dolayi. o yuzden affedin nolur :'( Birde ben olayi ilk duyunca aklima Katniss'in babasi geldi. Oda maden kazasinda oldu Ya. her bir olaya THG yi karistiriyorum :'(.
hadi ben basliyorum. Bu bolum favorim heyecandan oldum :D ♥
Josh 'in agzindan:
1 hafta gecti ustunden. Ben hala olayin gercekligine alistiramamistim kendimi ( Ben hala ruyada yani Ezgi aafadda :D ) Jen'i birdaha goremeyecegim yeni yeni dank etmisti. Alismaya calisiyorum. Oturup Jen'i gormek icin Aclik oyunlarini izlerken kapi caldi.Yine annem falandir dedim. Yemek getiriyodu ama ben yemiyordum.
"Anne ben ac değilim , git basimdan!! " diye bagirdim arkama bakmadan.
"Ben annen degilim ve yemek getirmedim. Ama cok istiyorsan Pizza soyleyebiliriz "dedi arkamdaki tanidik bir ses.
"Atesi yakalamaği izleyen kafam oyle bir hizla arkaya dondu ki , kafam kopacak sandim. Ve hemen ayaga firladim.
-"Je-jen sen ? "
-A.. sey.. seninle konusmaliyiz. Aclik oyunlari mi izliyosun ? wow Atesi yakalamak hemde :D
Ona aklimi kaybetmis gibi bakiyordum. Jen geri gelmisti ve hic kizgin degildi. Bu iyi bir seydi. Ayrica onunla acilen konusmam lazim.
-Imm.. evet seni birdaha hic canli goremeyecegimi dusundugum icin filmlerini izliyodum " dedim yarim bir gulumsemeyle.Gozleri doldu. Gercekten,.. bunu hic beklemiyordum.
Koltuga oturduk ve hemen CF 'i durdurdum.Jen bana bakti.
-Ben gercekten ozur dilerim. "dedi.
-Senin ozur dilemeni gerektirecek birsey yok. Asil ben ozur dilerim. ( o degilde peeta ve katniss'ten fatk kalmadi amk .al iste trendeki sahne :D )
-Sana inanmadim.Beni sevdigini soyledin ama inanmadim." dedi buyulu gozleriyle bana bakarak." Claudia cadisi bana herseyi anlatti."
-(claudia cadisi!! :oJen beni kiskaniyoo :p ) Ben de bir zamanlar sana inanmamistim. Beni kullandigini sanmistim."dedim.
-"Dogru" dedi. O zaman odestik."dedi. Sonrada siritmaya basladi.
-Arkadasmiyiz o zaman ? " dedim.
Bana gerizekali misin ? der gibi bakti.Sonra da dudaklarima yapisti.
Katniss'in icindeki kipirti bende de olmustu. ...
Jennifer'in gozunden:
Josh basta cok sasirdi. Sonucta o kadar sert da davranmistim ki ona. bende onu goremeyecegimi dusunuyordum. Ama simdi karsimda, Cadi Claudia'nin yaninda degil . Benim yanimda ve beni opuyor. Ve onu birakmaya da hic ama hic niyetim yok.
1-2 dakika opusuyoruz. Evet ayrildigimizda nefes nefeseyim ama Bu duyguyu daha once hic yasamamistim. Buna da ask deniyor sanirim.
Ona sariliyorum.Oyle sıkı sariliyorum ki kaslarini hissediyorum. Oda bana sariliyor.Basimi boynuna gomuyorum. Oda sacimi oksuyo. Alllaagmm bu an hic bitmesiiin :o :D ♥
-Ne arkadasi gerizekali. Seni seviyorum. :D ♥Hep benimle kal "diyorum.
-Always "diyo peeta gibi assdfdg :D
Guluyorum.Bu ani nerden hatirliyorum ben :D
Josh'in gozunden:
Ondan ayriliyorum.
-Ne oldu ?
-Burda bekle "diyorum pic smile yaparak.
mutfaga gidip butun cips, misir paketlerini tabaga dokerek birde kola koyuyorum. Arkadan gozlerini kapattigimda ben gormesem de gozlerini deviriyo olmali.
-Josh sensin :D evde tekiz senden baska kim olabilirki ?
- Tamam . Bu sefer basarisiz oldum. Ama bu basaramayacagim anlamina gelmez" dedim.
-Askim kafan mi guzel ? :Dd
Anneee!! askim dedi ya ♥
-evet sen bende kafa yapiyosun "dedim. One dogru egilerek.
-Gel otur suraya diye kizdi bana . Sut dokmus kedi maskemi takindim. Kimse bu ifademe dayanamaz :p ve yanina oturup Aclik oyunlarini acicaktim ki Gizemli adaya yolculuk ac dedi. Tip tip baktim. Bu beni Vannesa 'dan kiskanmiyo mu acaba? dedim. Tabi icimden dedim yani. :D
-Ben sahsen X men'i actirmam. :Dd
- Yaa.. oylemi ??? :D
-Evet oyle.. Sen benimsin. Seni kimseyle paylasmaya niyetim yok..!
Benimde.. "dedi ve bana sarildi. Bende Umut Isigim'i actim. her ne kadar sinir olsamda afaadagg :Dd
anneee !!! cook guzel oldu ya afsfsv :D ben eridim burada. AYSS asklarim ♥ valla anca bu kadar uzatabiliyorum.Napiyim kisa bolum yazmak kanimda var :D afsgs yorumlara hala cevap veremiyorum deli olcam amk !! :'( siz yinede dusuncelerinizi paylasin noluurr :D ♥
Sizi seviyorum 2 gun icinde kesin yazarim. ♥ Tribute'lar mesaj atsin konusmak istiyorum♥ .Jen josh hakkinda kimse beni dinlemiyo :'( Konuscak birileri lazim. :'(
Bide zaten uzgunuz Soma 'daki aci olaydan dolayi bolumu zor yazdim :'(.
Allah ailelerine sabir versin :'(
Sizi coooook seviyorum ♥