Buyuk ihanet

621 26 4
                                    

Kim bu mesajlardaki la ?hikayeyi ben yaziyom ben merak ettim su bende kafa yapan seyi bir turlu bulamadim. bu arada bolum cok heyecanlii ! :D

○Sen kimsin?

                                                                             (Gonderildi.11.38)

0××××××

●Gelirsen ogrenirsin..

        Mesajlari korksamda Josh'a gosteriyorum.

"Bende seninle geliyorum."

"Hayir.. yalniz gelmemi soyledi. Yalniz gitmezsem kotu seyler olabilir."

"O zaman bende gizli bir kosede beklerim. Eger aksi bir durum olursa dalarim adama.."

"Adam olmayabilir Josh. Bir kadina el mi kaldiracaksin?"

"Konu sen olunca kadın yada erkek olması önemli mi sence? ."

             Yanaklarim kizardi ama belli etmemeye calistim.

-----------○----------

      Saat 17.15 ve sıkılmaya basladim. Josh en uygun yeri araba olarak secti ve icinde bekliyor. Ama ne bekleyis; gozlerini faltaşı gibi açmış gelecek kişiyi bekliyor.Daha cinsiyetini bile bilmedigimiz birisini ariyoruz.Merak ve endiseden buz kesmisken bir el beni arkadan durtuyor.Basina buyuk bir kapson gecirmis ve gunes gozluklu bir kadin. Taninmamak icin boyle yaptigi her halinden belli oluyor.

"Hey!"

"Hey"

     Biraz oylece bekliyoruz . Cok fazla Josh'a bakmamaya calisiyorum ama farkediyor.

"Hadi su arabadaki arkadasini cagir gorunmedigini saniyor."

       Josh'a elimle gel isareti yapiyorum ve yanimiza geliyor.

"Cok iyi kamufle olmussun seni hic goremedim zaten . Neyse buyuk haberi duydugunda dunyaca unlu Jennifer Lawrence 'e yardimci olursun."

"Kimsin ? ondan ne istiyorsun ?" Josh dişlerinin arasından konuşmuştu.

Neden ismimi bu sekilde soyledi ki bu kadin! Sonra cebinden bir telefon cikartiyor ve birseyler yapmaya basliyor. Bize guzel bir kadin fotogtafi gosteriyor.

"Kiz kardesim nasil?"

-Guzel de bunu bize neden gosteriyosun 'diyorum bıkkınca.

"Imza mi istiyo . ?"

    Iste Josh yine yapti yapacagini .. zaten korkuyorum.

     Kadin resmi degistirdiginde soka ugruyorum.

         Ciplak bir sekilde ustlerine yorgan cekmis iki kisi.Erkek kizi opuyor. Kizda fotograf cekiyor. Cok mutlu gorunuyorlar. Kiz az once bize gosterdigi kiz..

PEKI ERKEK KIM ?

Jennifer Lawrence 'ın gizli yasami (Joshifer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin