6

718 36 0
                                    

Probudila jsem se, až v posteli.
Nikdo v mém pokoji nebyl.

Ze včera mě bolela ještě trochu hlava a tak jsem si chtěla vzít paralen a teplý čaj.
Když jsem vylezla z postele, tak jsem někoho přišlápla a ten někdo byl Michal,,auu" zaskučel,,promiiň" lítostivě jsem se na něj podívala.

To jako celou dobu spal na tvrdé zemi? Počkat a za co ho vůbec lituji. No, tak mě zachránil to je jedna věc, ale zase mě odnesl, až do města a já musela jít bosá pěšky.

Byl víkend a to bylo super. Nemusela jsem do té blbé školy.

Otec už byl dávno doma a něco si psal na papíry v pokoji. Nemám ho prej rušit a proto se zamčel a to se mi nezdá. Byl tam totiž skoro celý den.

***
Byla jsem s Lindou v obchodě, jelikož jsem jí chtěla pomoc vybrat šaty.

,,A co modrý" ukázala jsem na jedny, který byli asi do půlky stehen a moc pěkný.

,,No docela ujdou beru je" usmála se na mě.

Strávili jsme v obchodě asi dvě hodiny a konečně jsme si vybrali.

,,Půjdeme do Mekáče?" Řekla náhle.
,,Ne promiň, ale nemohu" ,,a proč ne udělala na mě psí oči,,musým být doma." Usměju se a zamávám jí na rozloučenou.

Otec opět nebyl doma a mě by zajímalo co ve svém pokoji, dělá tak důležitého a kam neustále chodí... bohužel měl zamknuto. Co se dalo čekat no.

Najednou mi zabrněl v kapsy mobil a ohlásil mi tak, že mi došla zpráva: Milá Mio jelikož další týden jsou prázdniny a mám 22.8 narozky, tak zvu v pondělí ve 16:30 na oslavu. Adresu ti psát nemusím, jelilož to bude u v baráku a na zahradě, ale pro jistotu je to chvalčitská9.
Budu se těšit
                            Katryn;)

Co, oni jsou prázdniny??

Tak tu máte další kapitolku. Doufám, že bude líbit:))

Kdo jsem? (Druhý díl)√Kde žijí příběhy. Začni objevovat