Amy
Položila jsem mobil a šla se podívat do otcovi ložnice zda nespí.
Potichu jsem pootevřela dveře, ale nebyl tam. Za to tam bylo spoustu papírů.
Ze zvědavosti jsem přešla ke stolu a četla články. Divný, že si nezamčel.
Většinou se tam psalo o unesných dívkách a spoustu zabitých. Dělalo se mi blbě.
Tak tohle celou dobu dělal. Já myslela, že něco podobnýho, ale ne že by ty dívky zabil.
Když jsem zaslechla kroky k ložnici, tak jsem popadla deník co byl u počítače a vlezla si pod postel.
Nikdo, ale sem nevešel, tak jsem vylezla a nakoukla ze dveří. On telefonoval na chodbě, takže jsem musela počkat.
Až zalezl za roh, tak jsem utekla do svého pokoje.
Zamčela jsem se a rozdýchávala tu novinu.Podívala jsem se na ten deník a na něm bylo napsáno,,Ros Sawyerová"
No jsem zvědavá, jak ten deník vrátím.Dozvěděla jsem se o té dívce, že měla hnědý vlasy...co to je za dívku?
Četla jsem dál a zjistila, že byla unesená z děcáku tedy adoptovaná a pak unesená. Věznil ji můj otec a ona mu i utekla, ale on ji pak našel.Hltavě jsem četla deník. Potom prý ji unesl jeho brácha a pak to bylo nějak komplikovaný, že si ji někdo odkoupil...prý ji hledal a nakonec se dozvěděl, že si udělala děcko s někým. A to děcko bylo Amy. To jméno mi něco říká.
Dále tam bylo, že se chystá pomstít a skoncovat s tou Ros jako s ostatními dívkami.
Prej rituálem nějakým.Počkal si až bude ta dívka sama a potom vtrhl do jejího domu. Našel ji v pokoji, ale to děcko nikde.
Nakonec ta dívka vypadla z balkonu a to děcko našel ve skříni a to unesl a začal ho vychovávat.
Takže já jsem Amy!?
Takže pravda se přeci ukázala:) no nevadí vám to, že jsem to tak urychlila? Tohle, ale ještě určitě není konec. Ještě tak 15 kapitol i výce:D
ČTEŠ
Kdo jsem? (Druhý díl)√
AksiPokračování příběhu ,,Unesená nebo Neunesená?" *** ------------------------------ ,,Máš holku?" On se usmál,,ano" Teď mě to zabolelo u srdce, takže on má holku? ------------------------------ ,,Mia Thompsonová" tak mi říkají, ale cokdyž jednou zjist...