9

644 37 0
                                    

Ros

,,Dobrý ráno" zývla jsem, protáhla se a promnula si oči.
Mark, ale vedle mě ještě pochrupoval. Byl tak sladký, když spal.

Vstala jsem a šla do koupelny si udělat ranní higienu.
Líčení jsem nechala. Nemusím vypadat, jak zmalovaná Barbie.

Hodila jsem na sebe črrný tílko a šedý legíny a potom jsem šla do kuchyně něco přichystat k snídani.

Na pánvičku jsem vyklopila, tak deset vajíček. Dále jsem musela najít cibulu, která byla ještě v kufru, kterou jsem musela nakrájet.

Opláchla jsem si studenou vodou ruce a potom si je utřela do tryčka.
Mýchala jsem z vajíčkama a pečlivě místo vedle místa.

Když jsem smažila, tak mě někdo chytl okolo pasu a položil hlavu na mé rameno.
Cítila jsem jeho dech na mém krku.

Musela jsem se usmát. Jeho ruce byli stále obmotány okolo pasu,,musím to dát na talíře" řekla jsem mu. Slyšela jsem povzdechnutí a pak mě pustil. Zasmála jsem se a vlepila mu krátký polibek, aby se usmál.

Seděli jsme u stolu a jedli.
Všimla jsem si, že kuba je nějaký zaražený, ale nechala jsem ho být, ale do té doby než mi něco řekl: ,,Venku pod mým oknem byl pán a mával na mě a říkal, ať jdu dolů a v ruce držel bonbóny a že mi chce něco důležitého říct a tak jsem šel dolů. Dal mi tenhle papírek a že ho mám dát tobě mami."


Moc se omlouvám, ale včera se mi naskytli problémy. Nemohla jsem nic vydat a proto vám to někdy vynahradím:(

Kdo jsem? (Druhý díl)√Kde žijí příběhy. Začni objevovat