Vysela jsem tam úplně vyčerpaná a až někdy za hodinu přišel a sundal mě.
Ještě si na mě užil,,byla jsi dobrá zlato"
Políbil mě a odešel. Ležela jsem na podlaze a přemýšlela o tým co se všechno událo.Ale touha po rodičích mě dodala síly a postavila na nohy.
Vzala jsem si oblečení a oblíkla se. Zamířila jsem si to do pokoje, zamčela se a s mobilem si sedla na postel.Byla jsem nervózní z toho. Co když to není můj otec, ale jen omyl. A jak jim to mám říct a co když už o mě nestojí?
S třesoucí se rukou jsem naťukala číslo a vytočila ho.
Dlouho to vyzvánělo dokud to někdo nezval.Neznámá: Ano, kdo je u telefonu? S kým potřebujete mluvit?
Vyschlo mi úplně v krku.
Já: Já..já no dobrý den. Potřebovala bych mluvit, no já nevím jeho jméno, ale měl by to být možná můj otec.
V telefonu bylo chvilku ticho
Neznámá: A smým vědět vaše jméno?
Musela jsem se dlouze nadechnout.
Já: Mia Thompsonová, tedy se možná jmenuji Amy, já opravdu nevím. Pomozte mi prosím. Neznáte náhodou Ros Sawyerovou? Prosím.
Hlas se mi třásl a v telefonu bylo najednou dlouhé ticho.
Neznámá: Já jsem Ros Sawyerová, ty jsi od Dylana?!
Já: Ano
Neznámá: Penebože, to nemůže být pravda, Amy!? Jsi to ty?
Já: Asi ano, já nevím kdo jsem. Mami? Já nevím jestli jsi to ty a vůbec tě neznám a vlastně to je hodně složitý. Já, já jak to mám vědět? Mami?? Co mám dělat.
Stekla mi slza po tváři a na druhý straně hovoru jsem slyšela hrozný pláč.
Neznámá: Mio nebo Ami nemohu prostě uvěřit, že jsi to ty. Dostaneme tě zpátky neboj. Mám tě hrozně ráda a neboj všechno bude v pořádku. Dám ti tátu tvého pravého. Miluji tě.
Neznámý: Amy?!
Já: Tati?
Neznámý: Hele všechno ti vysvětlím. Já jsem tvůj otec určitě a tvoje matka je ta co jsi před chvilkou mluvila.
Chceš nás vidět, nebo chceš s námi žít a nebo chceš zůstat s....?Já: Chci vás.
Neznámý: Kdy máš čas? Co třeba kdyby jsme se sešli v to další pondělí v 16:00 u eifelovky.
Já: A nešlo by to zítra?
Neznámý: To bohužel ne, protože musím zařídit ještě něco. K vůli Dylanovi. Musíme být nenápadní.
Já: Dobře
..................
Pokračování příště:)
ČTEŠ
Kdo jsem? (Druhý díl)√
AksiPokračování příběhu ,,Unesená nebo Neunesená?" *** ------------------------------ ,,Máš holku?" On se usmál,,ano" Teď mě to zabolelo u srdce, takže on má holku? ------------------------------ ,,Mia Thompsonová" tak mi říkají, ale cokdyž jednou zjist...