19

562 31 2
                                    

Probrala jsem se až ráno v posteli. Byla jsem v pokoji pro hosty.
Chytla jsem se za hlavu a pak zaskučela bolestí.
Co jsem to včera sakra vyváděla? A kde je Katryn, Michal... .

Tady v tom pokoji je nás jen šest Linda, Jakub... neublížila jsem moc Katryn? Ona za nic nemohla to já jsem byla opilá kráva.
Musím se jí omluvit to by bylo vhodné.

Našla jsem ji v kuchyni jak snídá sendvič a popíjí čaj.
Přisedla jsem si k ní,,ahoj" řekla jsem opatrně. Otočila se na mě a pokusila se o úsměv,,ahoj vypadáš děsivě máš na čele roh" musela jsem se zasmát.

,,chtěla jsem se ti moc omluvit za včerejšek. Promiň, že jsem kráva a co se včera vlastně stalo?"

Ona si povzdechla,,omluva přijata a včera jsi nás málem všechny pozabíjela a tu bouli jsis udělala sama" ani o to nevím,,běžela jsi pryč a řvala na nás a potom si vrazila do dveří a..." ,,jasně chápu děkuji. Třeští mi taky trochu ještě hlava"

,,A kde je Michal?" Nikde jsem ho totiž neviděla,,chudák odešel" to mě rozpálilo ještě víc,,jak chudák. Je to hajzl udělal si ke mě city a pak ti řekne, že má holku." Ona se uchechtla a napila se čaje,,kdybys včera neodešla, tak bys věděla kdo to je" to mi je jedno kdo to je,,zapoj mozek Mio" Proč? Nechápu tě teď.

,,Ta holka jsi ty" Ouu, cože??
,,Miluje tě, už to chápeš? Ta holka jsi byla ty a ty jsi kvůli tomu tak vyváděla"
Proč jsem byla tak blbá? Chudák Michal.

Kdo jsem? (Druhý díl)√Kde žijí příběhy. Začni objevovat