13

615 34 4
                                    

Zase nemohu na to zapomenout, protože mě opět zneužil.

Mám namířeno ke Katryn, jelikož už jsou čtyři hodiny.

Když jsem stála před jejím barákem, tak šla slyšet hlasitá hudba a křik spolužáků.

S úsměvem jsem šla mezi ostatní a hledala Katryn.
Bylo nás tu tak 20? Teď opravdu nevím.

Když mě spatřila, tak ni skočila kolem krku,,ahoooj" zapištěla radostí,,ahoj a všechno nej." Zahihňala jsem se a předala ji dárkovou tažku.

Dychtivě si ji ode mě převzala,,jsem zvědavá co to bude tentokrát" ,,uvidíš" usmála jsem se.

Když uviděla ten posledný dárek, tak to už nezadržela slzy,,zbláznila ses, děkuji" zašeptala.

,,Ukaž připnu ti ho" Obešla jsem ji a zapla ten náhrdelník.

Ona mi pak znovu skočila kolem krku,,proč? Ani nechci vědět kolik to muselo stát."
,,Protože jsi má kámoška" usměji se.

U srdce mě zahřálo, že se jí to líbilo.
,,Pojď dám ti něco k pití" Pobídla mě a pak táhla za ruku mezi ostatní.

,,Ďus, colu, limonádu nebo nějaký vinko?"
,,Ďus prosím a s brčkem" Zasmála jsem se.

Poděkovala jsem ji a pak šla s ní tančit.
Zrovna hrála nějaká hlasitá hudba a mi skákaly do rytmu,,éeeej" Ječela jsem a smála se.

Bohužel pak někdo požádal Katryn o ruku. Byl to Lukas.
Sedla jsem si tedy na lavičku a koukala na ostatní.

,,Smým prosit?" Ozval se někdo přede mnou. Zvedla jsem hlavu a.........Pokračování v dalším díle:))

Kdo jsem? (Druhý díl)√Kde žijí příběhy. Začni objevovat