Den 15.2. ráno:
Dneska mám jít s klukama ven. Už se těším hlavně na Zacha. Sešla jsem dolů na snídani a vidím tam obří krabici. Ta krabice je pro mě. Vůbec jsem nechápala kdo mi to mohl poslat. Byl tam k tomu papírek:
,,Ahoj odnes jsi to do pokoje jdi třeba do koupelny nastav si na mobilu jednu minutu a po té jedné minutě přijď do pokoje tvůj tajný ctitel♥."
Udělala jsem to co tam bylo napsaný ale ta krabice byla hodně těžká. Musel mi s tím pomoci táta který byl doma. Šla jsem do koupelny a byla tam jednu minutu. Přišla jsem do pokoje a tam stál Zach s kytkami. Byl moc cute. Přiběhla jsem k němu a pevně ho objala.
Zach: ,,Ahoj dlouho jsme se neviděli." A u toho se usmál tím jeho překrásným úsměvem.
Já: ,,Ahoj co tu děláš nemáš být náhodou s klukama?"
Zach: ,,Měl bych, ale už jsem tě potřeboval vidět." Pomalu se ke mě přibližoval.
Já: ,,Zachu víš že to nejde mám kluka." A sklonila jsem hlavu.
Zach: ,,Jenom mi něco pověz je na tebe hodný a miluješ ho pořád?" Řekl smutně.
Já: ,,Jo jasně že je hodný." Řekla jsem nejistě.
Zach: ,,A teď chci slyšet pravdu."
Já: ,,No dobře není na mě hodný a už dávno chci se s ním rozejít." Řekla jsem smutně.
Zach: ,,Poznal jsem to že se k tobě nechová mile všiml jsem si těch modřin."
Pak jsme mu všechno vyprávěla co mi všechno udělal a jak se vlastně ke mě chová. A i jak mě několikrát podvedla, ale bála jsem se s ním rozejít.
Pohled Zacha:
Nechci aby chodila s takovým debilem. Bája si totiž nezaslouží chodit s takovým debilem. Klidně to schytám já za ní aby už s ním nebyla. Až tak moc ji miluji. Budu jí chránit aby ten parchant jí zase neublížil. Musím ještě něco vyřídit s mamkou od Báji. Bude to takové překvapení pro ní. Doufám že z toho bude mít radost.
Pohled Báry:
Mamka mě volala a bych přišla a tak jsem přišla za ní. Zach zůstal ještě nahoře nevím proč. Byla jsem v šoku co mi mamka řekla. Odlítám bydlet do USA se Zachem. Zach to prý zařídil. Šla jsem za Zachem a poděkovala. Mezitím mi trochu balil už věci.
Já: ,,Zachu jak ti to mám oplatit to co jsi pro mě udělal?"
Zach: ,,O něčem bych věděl." Přibližoval se ke mě blíž a blíž, ale zastavila jsem ho.
Já: ,,Něco jiného by nebylo?"
Zach: ,,Dobře tak že mi slíbíš že zítra se mnou teda poletíš navždy do USA."
Já: ,,Slibuji, ale dneska se musím rozloučit."
Šla jsem se jako první za mojí nejoblíbenější kamarádkou. Pak jsem šla za přítelem kterému jsem řekla že se s ním rozcházím, ale to jsem asi neměla dělat. Dal mi facku a pak mě udeřil pěstí do oka. Strašně moc to bolelo. Naposledy mi řekl že jsem to neměla dělat. Šla jsem zpátky domů a tam se rozloučila s rodinou. Pak jsem si balila všechny věci co jsem potřebovala. Zaplnila jsem jen dva velké kufry které byly plné oblečení. Řekla jsem si že ten zbytek si dobalím zítra ráno. Už byl večer tak jsem šla spát.
ČTEŠ
A NEW CHANCE
Random,,Miluji tě" ,,Promiń ale miluji někoho jiného stejně bych se bála že nezůstaneme pak kamarády kdyby jsi se se mnou rozešel" ,,To je v pořádku ale vždy si pamatuj že tě budu nadosmrti milovat" Pak už jenom odešel z mého domu bylo mi ho líto i snažil...