Den 15.6. ráno:
Jako každé ráno jsem se probudila a šla udělat ranní rutinu. Hned po rutině jsem šla dolů a dole čekala nenažraná Andy. Už čekala než udělám konečně snídani. Po snídani jsem se rozhodla že se půjdu převléct a jít s Andy pro longboard. Totiž už od mala jsem chtěla longboard, ale když jste v takovém městě kde se skoro nedá nikde jezdit tak to máte na nic. Když bylo takové horko tak jsem si oblékla:
Andy už na mě čekala dole a dívala se na mě jako kdybych byla nějaká modelka. Kluci se taky na mě dívali a začali slintat. Když už se všichni vzpamatovali řekli jsme si že už půjdeme. Trvalo to takovou hodinu než jsem si našla pro sebe perfektní longboard. Hned jsem se do toho longboardu zamilovala.
Musela jsem prostě ho hned vyzkoušet. Poprvé jsem padala, ale pak jsem se na tom trochu naučila jezdit. Andy celou dobu jezdila na mém penny boardu. Penny board měl zelené prkno a kolečka fialové a zelené. Jezdili jsme do oběda a pak jeli domů. Jack mě šel hned přivítat polibkem a podíval se hned na můj nový longboard. Zkoušel s ním triky, ale nešlo mu to spíš furt padal. Užila jsem si to s Jackem co nejvíc pak jsem šla do obýváku s Jackem a zaslechla jsem jak Andy říkala ať mi Zach něco neřekne. Pak jak mě uviděli hned mlčeli. Já se chtěla zeptat, ale zmohla jsem se jenom na proč co se stalo a odešla do svého pokoje. Začala jsem brečet, protože jsem si myslela že mě pomlouvá a že mě nesnáší. Tak pak jsem zašla za Andy a chtěla jsem se jí zeptat co mi nemá říct Zach, ale uviděla jsem jí jak chce políbit mého přítele. Jack se samozřejmě bránil a tak neměla k němu přístup. Hned jsem po ní vyjela jako co to dělá že tohle si nedělají nejlepší kamarádky. Ona hned přestala a šla mi pošeptat abych zdechla že jsem jenom svině která neumí nic. A tak někdy končí přátelství. Nenávidím tyhle lidi co jsi na něco hrají proto jsem se nikdy už nevrátila do svého rodného města. Radši jsem zůstala se svým přítelem a kamarády tady v Los Angeles. K tomu jsem furt šťastná a po pár dnů se rozešel Daniel s Andy, protože to taky viděl, ale nechtěl jí zatím nic říct. Prožila jsem si toho hodně a ještě toho hodně zažiju, ale nejdůležitější je zůstat sama sebou ne na někoho jsi hrát. Takové doporučení do života♥.
ČTEŠ
A NEW CHANCE
Diversos,,Miluji tě" ,,Promiń ale miluji někoho jiného stejně bych se bála že nezůstaneme pak kamarády kdyby jsi se se mnou rozešel" ,,To je v pořádku ale vždy si pamatuj že tě budu nadosmrti milovat" Pak už jenom odešel z mého domu bylo mi ho líto i snažil...