Den 22.2. ráno:
Vzbudila jsem se a nikde nebyl Zach. Najednou se otevírají dveře a v nich Zach se snídaní. Snídani mi podal do postele. Udělal mi palačinky se šlehačkou a čerstvým ovocem.
Zach: ,,Tady máš snídani." U toho se mile usmál.
Já: ,,To jsi nemusel udělala bych jsi snídani sama."
Zach: ,,Tak co už je ti lépe?" Starostlivě se zeptal.
Já: ,,Je mi úžasně." Řekla jsem šťastně.
Zach: ,,To je dobře, ale dneska jedeme s klukama nahrávat novou píseň." ,,Vydržíš to tady sama?"
Já: ,,Jo nejsem přece jako malá." Řekla jsem a začala se smát.
Zach si lehl vedle mě a já zatím jedla snídani. Jak jsem jí dojedla Zach mi uklidil tác a já se šla obléct a udělat hygienu. Dneska jsem se oblékla do černých roztrhaných džín a k tomu baby pink mikinu. Dnes jsem chtěla jít na moje místo až odjedou. Šla jsem dolů a tam už kluci připraveni k odjezdu. Se všema jsem se rozloučila, ale se Zachem nejdéle jsem se objímala. Všichni se na nás dívali normálně, ale Corbyn se na nás díval jako kdyby chtěl zabít Zacha. Jak jsme se pustili tak šli a já šla na svoje místo. Přišla jsem tam a nejednou vidím že je lavička obsazená párem. Byly tak rozkošní. Tak mě napadlo koupit něco na jídlo a pak jim uvařit tu nejlepší večeři, ale znám se na to moc dobře že jsem chodila i po obchodech a kupovala nové oblečení a boty koupila jsem si novou mikinu a boty.
Šla jsem pak pro jídlo a zpátky domů. Udělala jsem mini burgery. Přišli hned jak jsem dodělala poslední mini burger. Všechny jsem objala a zase jsem nejdéle byla v objetí Zacha.
Jack: ,,OOOO co jsi to udělala na večeři."
Já: ,,Dneska mini burgery." Řekla jsem a smála se nad tím jak se na to díval.
Jack: ,,Konečně něco na jídlo." A začal se smát.
Všichni jsme si vzali mini burger a šli se dívat na netflix. Jak dojedli šli zase na chvíli hrát na playstation. Musela jsem zase hrát s nima, ale místo toho jsem usnula na Zachově rameně.
Pohled Zacha:
Usnula mi na rameni tak jsem ji odnesl do pokoje. Šel jsem za Danielem.
Já: ,,Daniel neřekla ti náhodou Bája proč se řezala."
Daniel: ,,Jo, ale nemůžu ti to říci."
Já: ,,Dělej jsem její přítel prosím."
Daniel: ,,Ne prostě sliby dodržuji."
Daniel pak odešel do svého pokoje. Pořád jsem si říkal proč to řekla Danielovi a mě ne. Najednou slyším z mojeho pokoje jak někdo řve nech mě být. Šel jsem dovnitř a viděl Corbyna jak otravuje Báju. Hned jsem mu jednu dal pěstí, protože už mě štval. Bája utíkala pryč.
Pohled Báry:
Někdo mě probudil byl to Corbyn.
Corbyn: ,,Znova se vidíme."
Já: ,,Nech mě být!!" Zařvala jsem tak nahlas že přišel Zach.
Zach mu dal pěstí do obličeje já jsem radši utekla pro pomoc.
Já: ,,Jonahe musíš pomoct."
Jonah šel za mnou a pak je zkoušel od sebe odtrhnout. Já jsem radši běžela pryč. Nechtěla jsem to vidět. Omylem jsem do někoho vrazila byl to Jack.
Jack: ,,Co pak se ti stalo?"
Pevně jsem ho objala a on si se mnou sedl na gauč a já mu vyprávěla co se stalo. K tomu mě ještě pevněji objal a řekl že to bude dobrý. Pak jsi jenom pamatuji jak mě Jack hladil po vlasech a jak mě vzal do náruče.
Pohled Jacka:
Najednou ucítím jak do mě někdo vrazil. Byla to Bája. Ihned jsem se zeptal co se jí stalo. Najednou mě více obejme tak jí vezmu na gauč a ona mi to vyprávěla co se tam stalo.
Já: ,,To bude dobrý."
Utěšoval jsem jí tak a hladil po jejich vlasech které byly obarvené na blond. Usnula tak jsem jí šel zanést do mého pokoje. Já jsi šel lehnout do obýváku. Najednou přišel do obýváku Zach který byl úplně od krve.
Zach: ,,Kde je Bája?"
Já: ,,Je v mojem pokoji."
Zach: ,,Díky že jsi se o ní postaral."
Já: ,,Víš nejsi jediný kdo ji miluje."
Zach: ,,Vím i Corbyn jí miluje."
Já jsem se radši díval na sociální sítě, protože to nepochopil. Díval jsem se na instagram od Báji. Měla tam i jedno místo kde už jsem byl tolikrát a že to trvá hodinu od našeho domu. Musí tam určitě chodit jak říká že se jde projít. Vypnul jsem mobil a šel spát. Jako každý sen tak byl zase o ní.♥
ČTEŠ
A NEW CHANCE
Random,,Miluji tě" ,,Promiń ale miluji někoho jiného stejně bych se bála že nezůstaneme pak kamarády kdyby jsi se se mnou rozešel" ,,To je v pořádku ale vždy si pamatuj že tě budu nadosmrti milovat" Pak už jenom odešel z mého domu bylo mi ho líto i snažil...