You are idiot.

211 12 0
                                    

Den 23.2. ráno:

Probudila jsem se úplně v jiném pokoji než jsem zvyklá. Byl o trochu hezčí než ten od Zacha. Když jsem vyšla z pokoje tak už jsem poznala kde jsem.

Myšlenky:

Asi jsem byla v pokoji od Daniela nebo Jacka. Vůbec netuším proč, ale mám velký hlad takže jdu zase připravit snídani.

Na snídani byly vajíčka se slaninou a pomerančový džus k tomu. Zase první přišel Jack, ale přišel z obýváku.

Jack: ,,Jak se ti spalo v mém pokoji?" Řekl a mile se usmál.

Já: ,,Dobře a proč jsem spala v tvém pokoji?" Zeptala jsem se, protože jsi ze včerejší noci nic nepamatuji. Mám totiž někdy výpadky paměti.

Jack: ,,Ty jsi nepamatuješ na včerejší noc?"

Já: ,,Ne mám totiž výpadky paměti někdy takže co se stalo?" Řekla jsem se strachem v hlase.

Jack mi to celé převyprávěl a málem se mi podlomila kolena. Naštěstí jsem se chytla linky.

Jack: ,,Jsi v pořádku?"

Já: ,,Ano jenom nemůžu uvěřit co se včera stalo." Začala jsem brečet.

Jack mě objal a řekl že je v pořádku. Nechápu jak věděl že se chci zeptat na Zacha. On mi snad čte myšlenky nebo co.

Jack: ,,Hlavně se kvůli toho neřezej prosím."

Já: ,,Proč bych se řezala."

Jack: ,,Viděl jsem ty jizvy."

Já: ,,To jsem se neřezala to mě pořezal bývalí."

Najednou se mi podlomila kolena. Jen pár centimetrů chybělo než spadnu na zem, ale ne Jack mě rychle chytl a položil na gauč.

Jack: ,,Tak teď budeš tady sedět a ani se nehneš můžeš se klidně na něco dívat." K tomu mi podal ovladač.

Poslechla jsem ho a on mi donesl snídani. Byl na mě hodný nevím proč bylo to divné, ale líbilo se mi to. Najednou mi přišla zpráva.

Andy: Ahoj jdeš dnes ven?

Já: Nemůžu jsem přece v USA.

Andy: Aha jinak mi tady chybíš. Doufám že přijedeš tady za mnou aspoň na týden.

Já: Taky mi chybíš jinak určitě, ale zatím nevím kdy.

Pak už neodepisovala. Jako vždy jsem se dívala na netflix. Dívala jsem se s Jackem. Najednou mi začala být hrozná zima. Jack někam šel a jak se vrátil šel zpátky s chlupatou dekou. bylo mi v ní aspoň trošku tepleji, ale furt mi byla zima. Tak jsem se přitulila k Jackovi aby mi bylo tepleji. On trošku znervózněl. Nechápala jsem proč je tak nervózní. Vždyť jsem nic neudělala. Jack se omylem mě dotknul.

Jack: ,,Úplně hoříš asi máš teplotu."

Já: ,,Jak vždyť nemůžu být nemocná."

Jack: ,,Asi to tak bude jsi nemocná."

Pak se kluci už vzbudili, ale nikde jsem neviděla Zacha.

Já: ,,Jonah kde je Zach?"

Jonah: ,,On ještě spí ze včerejší noci."

Já: ,,Aha."

Jonah: ,,Tobě je zima když máš úplně chlupatou deku a jsi přitulená k Jackovi."

Já: ,,Jo mám totiž asi teplotu."

Nevím proč, ale prostě jsem měla chuť někoho obejmout. Tak jsem objala Jacka

Já: ,,Děkuji že se o mě takhle staráš."

Jack: ,,Však to nic není počkej tu půjdu ti uvařit čaj a přinesu ti prášek který ti pomůže trochu od teploty."

Já: ,,Dobře."

Šel mi pro prášek a mezitím přišel zamnou Zach. Sedl si vedle mě a já ho začala objímat a on dal svou ruku přeze mně na můj bok. Byla jsem spokojená.  Když přišel Jack vypadal smutně tak mi položil čaj s práškem na stůl a odešel.

Pohled Jacka:

Šel jsem do pokoje nemohl jsem se na ně dívat. Moc mě to vždy raní když je vydím jak jsou šťastní spolu. Ale musím uznat že se Zach má že ji má. Závidím mu na takovou ani nemám. Radši budu čekat a doufat že se něco pokazí, ale zároveň jim to přeji. Uklidnil jsem se hudbou když jsem začal zpívat. Lekl jsem se, protože se otevřeli dveře, ale překvapilo mě kdo v nich stojí. Byla tam ona. Mohla bych si poslechnout jak zpíváš zeptala se já řekl že klidně.

Já: ,,Proč nejsi se Zachem."

Bára: ,,On už šel spát."

Začal jsem tedy zpívat something different. Zatleskala mi byl jsem šťastný že na chvíli můžu s ní trávit čas. Pak už odešla a já jsi furt zpíval. Zase jsem se lekl, ale najednou brečela a potřebovala obejmout.

Pohled Báry:

Už jsem šla za Zachem, ale uviděla jsem ho jak ležela v jeho posteli jiná holka než  já. Zavřela jsem dveře a brečela. Běžela jsem za Jackem, protože jsem si sním jako druhým rozuměla nejlépe.

Jack: ,,Co se stalo?"

Já: ,,On mě podvádí."

Radši už nic nemluvil a objal mě ještě pevněji. Bylo mi tak dobře přestala jsem brečet a usnula v jeho objetí.

Pohled Jacka:

Jak to mohl udělat znám ho moc dobře a vím že by jí nikdy nepodvedl, protože furt o ní povídá. Takže někdo to musel naplánovat. Najednou přestala brečet a usnula v mém objetí. Položil jsem jí na postel přikryl a šel jsem se osprchovat. Radši jsem zůstal v pokoji a lehl jsem si vedle ní. Pak jsem upadnul do říše snů kde jsme spolu.♥

A NEW CHANCEKde žijí příběhy. Začni objevovat