Den 29.2. ráno:
Probudila jsem se v pět hodin ráno. Měla jsem totiž zase ten stejný sen s bývalím. Šla jsem se osprchovat a dát si něco na jídlo, ale jenom něco malého neměla jsem totiž skoro vůbec chuť jíst. Myslela jsem furt na Jacka tak jsem udělala jenom snídani pro něho. Teď tady potřebuji Andy, ale ona je několik kilometrů ode mě. Jak jsem moc přemýšlela vytrhl mě z toho přicházející Jack. Byl moc roztomilí jak měl rozcuchané ty jeho vlasy.
Jack: Co pak to tady kutíš princezno?" Zeptal se s úsměvem na tváři.
Já: ,,Snídani jenom pro tebe."
Jack: ,,Ale to si nemusela udělal bych si ji sám."
Já: ,,Fakt tak dobře tak už nebudu vařit snídaně když to dokážeš sám."
Jack: ,,Ne hlavně je dělej ty snídaně mi vždy zvednou náladu, protože vím že jsi ji dělala ty." Řekl a políbil mě.
Najednou přišel Zach, ale nevypadal šťastně. Spíš byl naštvaný, smutný a žárlil. Nevím co mu je když se on sám se mnou rozešel. K tomu když se se mnou rozešel přestal mě otravovat Corbyn a za to jsem hodně ráda. Najednou přišel Corbyn. Díval se furt na mě tak jsem radši se šla obléct do něčeho normálnějšího:
Přišla jsem zase do obýváku a kluci se na mě dívali furt skoro nemohli odtrhnout oči. Začala jsem se jim smát. Šla jsem si sednout vedle Jacka, ale rychle si tam sedl Corbyn tak jsem si musela sednout vedle Zacha. Ten furt na mě koukal a už mi to bylo nepříjemný. Jako snad znáte ten pocit když se na vás někdo pořád dívá a už je to vám nepříjemné. Radši jsem odešla, ale šel za mnou.
Zach: ,,Dneska ti to moc sluší." Řekl a začal se přibližovat.
Já: ,,Děkuji."
Byl až moc blízko tak jsem mu řekla co dělá, ale on se pořád blíž a blíž přibližoval. Radši jsem do něho žduchla a chtěla utéct, ale místo toho mě chytil za zápěstí. Křičela jsem o pomoc, ale on mi zacpal pusu. Tak jsem ho kousla do ruky a znova řvala o pomoc to už konečně někdo slyšel, ale byl to Corbyn. Netušila jsem že mi pomůže. Obejmula jsem ho za záchranu a šla radši k Jackovi, ale on tam nebyl. Byl tam místo toho vzkaz ať jdu do pokoje. Přišla jsem do pokoje a tam byl oblečený ve formálním oblečení Jack.
Jack: ,,Princezno půjdeš se mnou na večeři do nejluxusnější restaurace?"
Já: ,,Ano." Hned jsem se rozhodla, protože jsem věděla že to bude úžasný.
Jack: ,,Tak se obleč do tady těhle šatů."
Podal mi jedny nádherné šaty.
Jeli jsme i limuzínou. Dorazili jsme na místo bylo to tam nádherné že jsem byla po celý večer šťastná. Najedli jsme se tam a byl čas už zaplatit. Říkala jsem že nebude platit za mě že jsi to zaplatím sama, ale on mě neposlouchal a zaplatil to dohromady. Jak jsme byly před restaurací tak mě vzal do náruče a šel až k limuzíně. Limuzína nás zavezla na mé oblíbené místo. Tam čekal úplně obří plyšák s obrovskou kytici růží. Poděkovala jsem mu obrovským polibkem na jeho krásné rty. Sedli jsme si na lavičku a tam si ještě povídali. Byla mi už zima tak jsem se k němu přitulila víc. Najednou upadám do hlubokého spánku.
Pohled Jacka:
Je tak roztomilá když spí. Zanesl jsem si ji do limuzíny a jak jsme dojeli domů tak jsem ji dal do pokoje. Šel jsem se převléci do něčeho lepšího než být celou dobu v tomhle:
Jak jsem se převlékl myslel jsem jenom na ní jak jsme se poprvé potkali jak přišla se zavázanýma očima a pak byla úplně šťastná jak nás uviděla, ale měla jen oči pro Zacha a to mě štvalo, ale jak udělala první snídani a už se se mnou bavila. Bylo to úžasné. Pak jak se ke mě přitulila a já byl nervózní jak nevím co. Nebo jak jsem poprvé spal vedle ní. Jak jsem tak vzpomínal zavírali se mi u toho oči a najednou jsem skoro upadl do spánku, ale něco mě probudilo. Probudil mě něčí křik. Šel jsem tam a tam vidím......
ČTEŠ
A NEW CHANCE
Random,,Miluji tě" ,,Promiń ale miluji někoho jiného stejně bych se bála že nezůstaneme pak kamarády kdyby jsi se se mnou rozešel" ,,To je v pořádku ale vždy si pamatuj že tě budu nadosmrti milovat" Pak už jenom odešel z mého domu bylo mi ho líto i snažil...