USA

281 16 0
                                    

Den 16.2. ráno:

Dneska poletím do USA. Už se těším, ale bojím se že se pohádáme a pak bych se musela tu vracet za tím debilem. Moc miluji Zacha, ale nechci mu to ještě říci. Chci ho totiž lépe poznat. Dobalila jsem si věci a šla si zanést věci dolů. Najednou slyším jak někdo zazvonil jdu otevřít a tam už připravení kluci. Všechny jsem objala. Zanesli mi kufry do auta a mezitím jsem se oblékla do:

 Zanesli mi kufry do auta a mezitím jsem se oblékla do:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Udělala jsem hygienu a šla dolů. Sedla jsem si auta. Byla jsem v zadu, protože místo ve předu bylo obsazené. Vedle mě si sedl Zach a vedle něho Jack. Jak jsme jeli tak jsme si furt povídali a pouštěli jejich písničky ani nevím jak dlouho jsme jeli, protože jsem pak usnula na rameni od Zacha. Jak jsme byli na místě tak mě jemně Zach vzbudil. Pak jsme se odbavovali a čekali na letadlo. Letěli jsme asi 13 hodin. Seděla jsem mezi Corbynem a Danielem. Skoro celou dobu jsem prospala. Jak jsme přistáli čekali jsme na kufry mezitím tam kluci dělali blbosti. A já si mezitím povídala s Jonahem.

Jonah: ,,Víš že o tobě pořád mluví Zach." Řekl a u toho se usmál.

Já: ,,Fakt?" Řekla jsem překvapeně.

Jonah: ,,Jo furt mluví jaká jsi úžasná, krásná a že škoda že máš kluka." ,,Jinak proč máš ten monokl?" Zeptal se starostlivě.

Já: ,,Jaký monokl."

Jonah: ,,Nedělej že o ničem nevíš moc ti to ten make-up nezakryl."

Já: ,,To mi včera udělal bývalí, protože jsem se s ním včera rozešla."

Jonah: ,,Takže to znamená že teď nikoho nemáš."

Já: ,,Jo nikoho teď nemám." Řekla jsem volně.

Jonah: ,,Jinak ten tvůj bývalí je kretén že ubližuje holkám." Řekl trošku naštvaně.

Já: ,,Ne jenom to podváděl mě i." Řekla jsem se skleněnýma očima.

Jonah: ,,Fakt kretén."

Tak jsme si dál povídali než jsme si vzali kufry. Pak jsme jeli autem. Dorazili jsme na místo a tam mi Zach ukázal kde budu spát. Byl to jeho pokoj.

Zach: ,,Tak tady budeš spát zatímco já budu spát na gauči." Řekl mile.

Já: ,,Ne v pohodě však se do té postele vlezou dva lidi ať nespíš na gauči." Řekla jsem mile.

Zach: ,,Dobře, ale musíme koupit druhou skříň." Podíval se na moje kufry a zasmál se.

Tak jsme šli někde nakoupit druhou skříň. Jak jsme ji přivezli tak jsme ji smontovali. Do skříně jsem si dala všechno oblečení. Ten zbytek jsem zatím nechala ještě v kufru. Už byla noc a Zach už ležel a díval se na sociální sítě.  Tak jsem skočila vedle něj. On mě začal hned lechtat.

Já: ,,Prosím přestaň." A furt jsem se smála.

Zach: ,,Pod jednou podmínkou."

Já: ,,Jakou." Nedokázala jsem se přestat smát.

Zach se ke mě přibližoval blíž a blíž až se naše rty spojili. Začal pohybovat s rty a já spolupracovala. Najednou někdo zavolá na Zacha a on se odtáhne. Šel za Jonahem.

Pohled Zacha:

Začal jsem jí lechtat.

Bára: ,,Prosím přestaň." A furt se smála.

Já: ,,Pod jednou podmínkou."

 Bára: ,,Jakou." Nedokázala se přestat smát.

Přibližoval jsem se blíž a blíž až jsem jí konečně políbil. Její rty chutnali po jahodách a tak jsem začal hýbat s rty a ona spolupracovala. Pak mě najednou někdo volal. Odtáhl jsem se a šel za dotyčným.

Já: ,,Co chceš." Řekl jsem naštvaným hlasem.

Jonah: ,,Víš že má Bára monokl."

Já: ,,Cože proč." Řekl jsem starostlivě.

Jonah: ,,Ona se sním rozešla a dal jí pěstí do oka." Řekl naštvaným hlasem.

Já: ,,Já ho zabiju jestli na ni ještě v životě šáhne rozbiju mu hubu." Řekl jsem se vztekem.

Jonah: ,,Mohl bych ti když tak pomoci?"

Já: ,,Jo jasně."

Pak jsme plánovali jestli na ni šáhne že ho když tak zabijeme. Přišel jsem do pokoje a tam už spala Bája musel jsem si jí prostě vyfotit byla tak roztomilá. Lehl jsem si vedle ní a dal ruku přes její bok. A pak jsem usnul.

________________________________________________________________________________

Čauky všichni moc mě baví tady tenhle příběh psát doufám že se vám líbí budu ráda když date vote nebo napíšete komentář. Uvidíme se u další kapitoly ahoj :*♥




A NEW CHANCEKde žijí příběhy. Začni objevovat