Den 25.2. ráno:
Zase jako každé ráno jsem se probudila. Probudila jsem se v pevném objetí Jacka. Pomalu jsem se vyvlíkla abych ho neprobudila. Povedlo se mi to. Šla jsem se obléknout do:
Pak jsem se šla podívat jak strašně vypadám. Málem jsem dostala infarkt jak jsem se uviděla v zrcadle. Měla jsem úplně rozmazanou řasenku a k tomu jsem měla velké kruhy pod očima a zaschlé slzy jsem měla. Rychle jsem se musela upravit,protože jsem už nevydržela se na sebe dívat. Trochu jsem se nalíčila nechci totiž vypadat jak nějaká barbie. Šla jsem udělat snídani jako vždy, ale dělala jí už ta holka. Měla jsem zase sto chutí odejít, ale někdo mě chytil za pas. Otočila jsem se a byl tam Zach. Chtěla jsem se vyvlíknout, ale nešlo to za prvé pevně mě chytil za druhé mi chtěl něco říci.
Zach: ,,Jak se máš princezno?" Řekl jako kdyby o ničem nevěděl.
Já: ,,Tak ty se mě ptáš jak se mám jak asi když jsi mě podvedl s tamtou!" Neměla jsem skoro žádnou sílu si s ním povídat po tom co mi udělal.
Zach: ,,To bych nikdy neudělal." Začal být nervózní.
Já: ,,Prosím tě nedělej ze mě blbou viděla jsem tě jak si se s ní líbal." Řekla jsem se slzami v očích.
Já: ,,Víš co už na mě nemluv ani si se o mě nepostaral když jsem to nejvíce potřebovala a jestli se budeš chtít omluvit za to co si udělal ta už je pozdě chci totiž odletět zpátky domů."
Zach: ,,Vím že jsem se o tebe nepostaral, ale tohle mi nemůžeš udělat strašně moc tě miluji nedokážu bez tebe žít jen prosím jednu věc udělej pro nás neodjížděj." Řekl se slzami v očích nevěděla jsem že ho to až tak vezme.
Já: ,,Tak mi dej aspoň jeden příklad proč bych tady měla zůstat."
Zach: ,,Kvůli nám všem klidně tu holku už tady neuvidíš udělám cokoliv co si budeš přát aby si tady zůstala."
Já: ,,Dobře chci jen jedno a to že nechci už v životě vidět tady tuhle holku pak bych tu zůstala."
Zach jí hned vyhodil z domu a já šla vyhodit ten hnus co uvařila. Místo toho jsem uvařila něco speciálního. Udělala jsem jim bohatou snídani bylo tam třeba jogurt s musly a s čerstvým ovocem, vafle nebo lívance a nebo mohli mít vajíčka s toustem. Všichni si něco vzali a snědli to. Dnes jsem měla na plánu jít na svoje místo, ale kluci řekli že se jde nakupovat. To zase u mě dopadne vsadím se že budu mít zase nejvíce tašek ze všech. Najednou se udělalo Jackovi špatně a nechtěla jsem ho tady nechat samotného tak jsem s ním zůstala a mezitím se kluci s náma rozloučili.
Jack: ,,Proč si nejela s nima zvládl bych to tady."
Já: ,,Tak mám snad jít."
Jack: ,,Ne děkuji že jsi tady se mnou." Řekl a usmál se na mě.
Já: ,,Nemáš zač nenechám tady přece svého kamaráda jen tak."
Jack: ,,Jak ti to jinak jde se Zachem?" Hned přeskočil téma vůbec nechápu proč.
Já: ,,Ani nevím vlastně mohla bych se tě na něco zeptat?"
Jack: ,,Jo jasně."
Já: ,,Proč se ke mě chováš tak moc pěkně a k tomu mě co nejvíc chráníš a staráš se o mě?"
Jack: ,,To snad nemůžu se starat o svou kamarádku."
Já: ,,Jo můžeš."
Pak jsme se dívali na netfix a já se přitulila k Jackovi. Najednou jsem uslyšela řev, ale jak jsem se postavila abych zjistila kdo to řve tak si jenom pamatuji že padám a vidím jenom tmu.
Pohled Jacka:
Bája vztala a někam šla jak šla tak spadla. Rychle jsem běžel za ní nevnímala. Zavolal jsem záchranku za pár minut tady byla. Řekli ať jí jenom položím do postele a jak se probudí že ji mám dát vodu. Vzal jsem ji do náruče a zase jsem jí položil na moji postel. Po hodině se konečně probrala tak jsem jí dal vodu.
Bára: ,,Co se stalo?"
Já: ,,Omdlela jsi."
Bára: ,,Mám tě ráda."
Já: ,,Já tebe taky." Přitom jí nemám rád, ale miluji.
Pak mi řekla něco co jsem nechápal. Byla úplně mimo všechno mi říkala. Jako kdyby byla opilá. Bylo to vtipný, jak jsem chtěl odejít tak řekla prosím neodcházej. Tak jsem tam s ní zůstal a vypadlo z ní něco co by asi neměla říkat Zachovi.
Bára: ,,Možná tě mám ráda víc než jako kamaráda a Zacha toho skoro ani už nechci vidět za to co mi udělal." Začala zase brečet tak mě objímala a ležela na mé hrudi.
Bára: ,,Zazpíváš mi prosím něco."
Já: ,,Jo klidně."
Vzal jsem si kytaru a začal jí zpívat ona u toho pomalu usínala. Až pak usnula dal jsem jí pusu na čelo a šel taky spát.♥ A k tomu se mi zase zdáli sny o ní.
________________________________________________________________________________
Čauky všichni doufám že se vám líbí tady tenhle příběh. Budu moc ráda když dáte vote nebo napíšete nějaký komentář. Mám vás moc ráda ty kteří si čtou tenhle přiběh a uvidíme se u další kapitoly ahoj :*♥
ČTEŠ
A NEW CHANCE
Random,,Miluji tě" ,,Promiń ale miluji někoho jiného stejně bych se bála že nezůstaneme pak kamarády kdyby jsi se se mnou rozešel" ,,To je v pořádku ale vždy si pamatuj že tě budu nadosmrti milovat" Pak už jenom odešel z mého domu bylo mi ho líto i snažil...