*Narrator Pow.*
Kiedy wszyscy się obudzili było po jakiejś 18...
Tak spali ponad 12godzin.
Axel jak i wszyscy obudzili się z bólem głowy.
Axel wstał i poszedł do kuchni nalać sobie coś do picia. Po drodze spotkał Nathana leżącego na schodach, który jeszcze spał. Biało włosy napił się wody i poszedł zobaczyć gdzie jest Mark. Okazało się, że zasnął pod drzwiami swego pokoju. Axel polał go wodą a ten krzyknął po czym Axel powiedział:-Cicho bądź!
-Ałaaa... Axel, z łaski swojej, powiedz mi, co na Boga ja Ci zrobiłem, że teraz obudziłeś mnie w tak brutalny sposób? -wychrypiał Mark. -Jaki jest dziś dzień?
-Niedziela... Czy tylko po to mnie obudziłeś? I jak tu wszedłeś?
-Drzwiami. -odparł,jakby to było oczywiste. - Wczoraj urządziłeś imprezę urodzinową nie pamiętasz?
Po tych słowach do Marka dotarło że Musiał dużo wypić...Kiedy wszyscy się ogarnęli i rozchodzili się do domów.
Axel wziął Nelly i poszli się przejść do parku usiedli na jednej z ławek, popatrzyli sobie głęboko w oczy. I w tam tym momencie się pocałowali. Po długich rozmowach postanowli wracać do domu. Wracali już za rekę. Gdy weszli do domu, przytulił ją, popatrzył w oczy i pocałował ją słodko w czoło. Na ich drodze do całkowitego szczęscia pokazał się jednak kolega Nelly Joy King, któremu ona podobała się od paru lat, tylko nie miał na tyle odwagi żeby jej to powiedzieć, a tym bardziej pokazać.
Gdy Nelly leżała na swoim łóżku, zabuczał jej telefon. Napisał do niej...
Joy😎
Hej co jutro robisz???? XDNelly😏😍
Mam zamiar iść na mecz z chłopakami a co?Joy😎
Nie ważne... Tak tylko pytałem...*Nelly Pow. *
Hmmm.... Co on odemnie chciał???
Nie ważne, w sumie i tak tylko się kolegujemy. Pójdę zobaczyć co robi Axel. Na dworze padał deszcz i było zimno więc nawet nie chciałam iść na balkon, ale wtedy...*Narrator*
Nelly poszła zobaczyć co robił Axel. W całym domu go nie było. Nelly wyszła na balkon i wtedy zobaczyła...
*Nelly Pow. *
No nie wierze! Oni powariowali!
-AXEL! ZWARIOWAŁEŚ?!?!???!?!On ,Mark razem z Nathanem grali sobię w piłkę. Ja ich pouduszam osobiście!
-Chodźcie do domu! - krzyknęłam
Jak podoba wam się rodział? Przepraszam że krótki ale nie mam weny...:( 3gwiazdki i next 😏)
Bay😍
CZYTASZ
To Tylko Ja... ❁INAZUMA ELEVEN❁
Fanfiction*OSTRY CRINGE* Poznali się całkiem zwyczajnie. Axel. Nowy. Przyszedł do ich klasy w połowie roku szkolnego. Wysoki, dobrze zbudowany, przystojny, krótkie jasne włosy. Doskonały w sporcie, zdolny w nauce. Ideał. Był z innego miasta, szukał więc jakie...