Gym
Dua pihak sedang berlawan bersungguh-sungguh dengan menggunakan pedang mereka masing-masing.
Klash!!!
Zang!!!
Klash!!!
Zang!!!
Dengan bunyi pedang yang mengasikkan menyebabkan penonton bersorak dengan semangat.
"Berusaha sunbae !!! Sunbae boleh !!!"
"Kalahkan budak hingusan tu sunbae!!!"
"Cicang budak tu sampai hancur GAHGAHGAH!!"
"Kalahkan sunbae yang hati batu tu!!!Kau boleh buat fighting!!!"
Penonton melihat ke arah pelajar yang bercakap tadi.Mereka merenung dengan pandangan tajam.
'Kau-nak-mati-ke-kalau-sunbae-kami-kalah'
Pelajar tu terus ketakutan lalu mendiamkan diri.
Pertandingan lawan pedang masih diteruskan sehinggalah sunbae cold hearted tu menamatkan pertandingan tu dengan teknik rahsianya dipanggil "dead"
Akhirnya dia memenangi keseluruhan pertandingan itu dengan teknik rahsianya itu.
Penonton bersorak dengan keriangan sebab sekolah mereka memenangi pertandingan berlawan pedang peringkat negeri.
Pemenang tadi membuka topeng lalu bersalaman dengan pihak lawan.Pihak lawan membalas salaman tu dengan senyuman manis yang teramat manis.
Sebab apa?
Lawannya seorang yeoja.Namja mana tak tergoda melihat kecantikan semula jadi yeoja itu.
Yeoja tu tidak tersenyum hanya memandang pihak lawannya.
"Kau sangat mahir berlawan pedang kan? Aku yang namja ni pun kalah dengan yeoja macam kau. "Dengan nada sedih tapi masih tersenyum.
"Ye aku tahu." Yeoja tu terus melepaskan salam mereka dan pergi ke arah jurulatihnya.Yeoja tu terus duduk atas bangku.
"Taera kau sangat bagus !!! Cikgu bangga dengan kamu!!" Cikgu tu menghulurkan air botol mineral kepada yeoja tadi.
"Tak ada apa-apa cikgu saya hanya melakukan yang terbaik. "Dia meminum air tu sambil mengelap peluh dengan tuala yang telah disediakan.
"Kamu ni satu cubalah gembira sikit ini kan kemenangan pertama kita dalam peringkat negeri,selepas ini ke peringkat antarabangsa cikgu tak sabar nak berlatih dengan kamu."
"Senyum? Maafkan saya cikgu saya ni bukan jenis suka senyum cikgu."
"Yeyelah cikgu tahu tu ,kamu rehat puas-puas ye untuk pertandingan seterusnya ok." Ujar cikgu
"Ye cikgu saya akan berehat seperti cikgu arahkan. "
+++
YOU ARE READING
[C]Miss Coldhearted [PJM]
Teen Fiction[Kisah antara puteri ais dan putera idaman] Cover by @itzmepotatoes ⓒ2018