Chapter Eleven

111 16 32
                                    


+++

"Aku Park Jimin kelahiran orang Busan telah jatuh cinta dengan seorang yeoja bernama Park Taera yang mempunyai watak yang berbeza daripada yeoja yang lain. Dia susah di urus kerana hatinya keras seperti batu ais. Aku park Jimin bakal menjadi namjachingu kepada Park Taera akan mencairkan hatinya dan menjadi orang pertama untuk melihat senyumannya yang indah bak bidadari. Ketawa riang bersama aku semasa kami dating. Manja dengan diriku apabila meminta sesuatu daripadaku. Buat dia cemburu apabila aku berdekatan dengan yeoja lain. Aku akan menyerikan hidupnya daripada kegelapan. Banyak cahaya akan menerangi kehidupannya. Aku bersumpah sentiasa bersamanya sama ada dalam suka dan duka . Aku akan mempertahankannya dengan nyawaku walaupun korbankan nyawaku. Aku Park Jimin akan  sentiasa mencintai Park Taera sehingga aku menghembus terakhir. Park Jimin akan sentiasa memerhatikanmu sebab Park Jimin bakal menjadi namjachingu dan bakal menjadi suami kepada Park Taera pada masa hadapan. "

Jimin berkata dengan penuh romantis di depan Taera. Taera hanya menatap penampilan jimin seperti putera kayangan daripada cerita dongeng.

"Kau benar-benar mencintaiku?"soal Taera dengan serius.

"Ya, tiada siapa di dalam hatiku selain nama kau Taera. Nama Park Taera yang sentiasa menghiasi dalam hatiku. Aku sentiasa memikirkanmu setiap saat tanpa jemuh."

"Baiklah." Jimin terkejut dengan jawapan yang diberi oleh Taera.Mata jimin membulat sempurna dan menatap anak mata Taera semula.

"Aku akan cuba mencintaimu Park Jimin." Taera memberi senyuman yang sangat manis.

Dug

Dag

Dug

Dag

Dug

Dag

Jantung jimin berdegup dengan kuat. Senyuman Taera sangat manis lebih manis daripada manisan yang mahal. Jimin boleh obesiti setiap kali melihat senyuman Taera.

"Benarkah?" Jimin menyoal takut dia tersalah dengar.

"Ya,aku cuba membuka hatiku untuk mencintaimu Jimin. Sebagai permulaan boleh aku mencium bibirmu?" Jimin terkejut lagi dengan permintaan Taera. Jimin tanpa teragak-agak maju kehadapan. Sekarang muka Jimin betul-betul di hadapan muka Taera.

Jimin merangkul pinggang Taera dan Taera merangkul leher Jimin. Mereka memejamkan mata dan memajukan bibir masing kehadapan.

10cm

9cm

8cm

7cm

6cm

5cm

4cm

3cm

2cm

1cm

0.90cm

0.80cm

0.70cm

0.60cm

0.50cm

0.40cm

0.30cm

0.20cm

0.10cm

0.09cm

0.08cm

0.07cm

0.06cm

0.05cm

0.04cm

0.03cm

0.02cm

0.01cm

Brukk...

"Aduh." Jimin jatuh daripada katil. Jimin menggosok matanya dan membuka matanya perlahan.

"Jadi sekadar mimpi?"

+++

[C]Miss Coldhearted [PJM]Where stories live. Discover now