Capitolul 9

724 150 43
                                    

         După ce se asigură că Morrigan era stabilă, Zakai se sprijini cu spatele de peretele de sticlă a laboratorului, chinuindu-se să-și regleze respirația șuierătoare. Abia acum conștientiza cât de aproape fusese de a-și pierde viața. Dacă n-ar fi fost Morrigan să îl apere, nu ar fi supraviețuit atacului. 

         Când ușa laboratorului glisă într-o parte, Zakai tresări. În cadru se ivi tatăl său, care îl privea cu o mină îngrijorată.

         — Ce-i? întrebă doar ca să se audă vorbind.

         — Cred că avem o problemă, șopti bărbatul, cu privirea ațintită spre Morrigan, care zăcea încă într-o stare de inconștiență.

         — La ce te referi? se încruntă Zakai, intuind că ceva nu era tocmai în regulă.

         — Ai folosit vandium experimental pe ea. Grupul Medical al Consiliului o să vrea s-o bage în carantină s-o studieze...

         — Poftim? Nu pot să facă așa ceva, e în serviciu activ! se opuse tânărul, strângând degetele în pumni, ignorând partea care se referea la ce pericole se supusese el folosind vandiumul experimental pe Morrigan fără aprobarea prealabilă a Consiliului.

         — Pot să facă orice doresc dacă au aprobarea lui Ard'and și nu o să aibă nicio problemă în a o obține, murmură Rohttyn, gândind intens.

         — Nu pot să permit așa ceva! șuieră Zakai, postându-se în fața mesei pe care era întinsă Morrigan, cu scopul de a o proteja atât pe ea, cât și pe sine.

         — Știu, tocmai de aia o să ne asumăm un risc, șopti bărbatul mai în vârstă și se apropie de fiul său. Am blocat camerele, mai avem doar un minut la dispoziție, și îi întinse o fiolă metalică, plină cu vandium experimental.

         — De unde o ai? clipi tânărul surprins.

         — Nu contează asta acum. Înlocuiește cu ce ai folosit pe ea. O să avem o problemă cu fișele, dar găsim noi o soluție mai târziu.

         Uitându-se când la fiolă, când la părinte, Zakai stătea pe gânduri.

         — Pot să scot datele medicale din sistem, să las doar vindecarea rănii abdominale, murmură, oarecum pierdut, privind în gol.

         — Poți să faci asta? întrebă Rohttyn cu ochii mari, prinzându-l pe tânăr de umeri.

         — Eu am conceput softul, logic că pot, se încruntă el, smucindu-se din prinsoarea tatălui și se apropie de monitor, introducând cipul cu codul de acces.

         Tastând cu rapiditate pe ecran, modifică datele, ștergând orice urmă a faptului că Morrigan fusese injectată atât cu caladium, cât și cu vandium.

         — Detest să mint, mormăi Zakai, înlocuind fiola seringii metalice.

         — Ce preferi, să fii sincer și să o ai închisă aici ca un șobolan sub microscop sau acasă, apărându-te în continuare? Scrâșnind din dinți, Zakai îi aruncă lui Rohttyn o privire tăioasă, refuzând să îi răspundă. La fel ziceam și eu, zâmbi, știind deja la ce se gândea fiul său. Nu mai avem timp, trebuie să o trezim.

         — Trupul ei a suferit un șoc..., începu Zakai să explice, dar bărbatul deja clătina din cap, apropiindu-se de Morrigan.

         — Nu contează, are timp să își revină mai târziu, momentan trebuie scoasă de aici. Dă-i ceva să se trezească.

ABRAXISUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum