Capitolul 13

638 130 19
                                    

         Stând în camera de control a laboratorului, Rohttyn bătea agitat din picior în timp ce studia avalanșa de date ce venea de la sistemele de monitorizare. Înțelesese deja că fiul său nu mai era cel care fusese în urmă cu două săptămâni, dar echipa de cercetători care conversa aprins lângă el încă nu reușise să determine exact care era amploarea modificărilor suferite de Zakai. 

         — Ce durează atât de mult? se răsti el la femeia mignonă care introducea comenzi în panoul principal, făcând-o să tresară.

         — Tocmai am primit analiza completă,, începu aceasta, umezindu-și buzele. Se pare că a fost injectat cu un ser a cărui componente nu pot fi determinate, dar i-au suprimat anumite gene...

         — Așa..., o încurajă Rohttyn să continue, privind-o cu o expresie nerăbdătoare.

         — Am descoperit și o a doua substanță, cu rol anihilant. Până când cele două nu se distrug reciproc, Zakai continuă să rămână în comă, e ca și cum a doua substanță are și rol de conservare, i s-a atașat de genom.

         — Asta e de bine sau de rău? se încruntă bărbatul, privindu-și fiul care respira greoi.

         — Nu știm încă, trebuie să îl studiem mai îndeaproape.

         — Substanțele astea, au vreun grad de pericol sau risc de contaminare în cazul unei expuneri directe?

         — Până acum, nu, îi răspunse femeia. Par să acționeze pe un modul specific. Am încercat să facem o contaminare cu o altă mostră, după izolare, dar n-au reacționat în niciun fel, ceea ce ne facem să credem că au fost construite specific pentru Zakai.

         Dând aprobator din cap, Rohttyn își încleștă dinții. Punând cap la cap informațiile ce le culese până atunci, ajungea la concluzia că nu fuseseră eliberați, ci găsiseră o soluție prin care evadaseră. Răsucindu-se pe călcâie, ieși din laborator și porni spre biroul lui Ard'and. Trebuia să afle dacă echipa tehnică obținuse ceva date.

         Ajungând la etajul superior, intră direct în camera de consiliu, fără să aștepte vreo aprobare.

         — Vreau să știu care-i statusul, se adresă Rohttyn celor patru membrii ai consiliului.

         Lăsându-se pe spate în scaun, Ard'and își încrucișă palmele în poală și îi răspunse:

         — S-a extras traseul din sistemul de navigare.

         — Ia un loc Rohttyn, i se adresă o femeie, zâmbindu-i cu compasiune.

         — Și? insistă Rohttyn, ignorând invitația femeii.

         — Complexul subteran în care au fost ținuți e distrus complet.

         — Vreau să văd raportul! ceru el, știind că își asuma un risc vorbindu-i astfel liderului.

         Mijind ochii spre el, Ard'and stătu o clipă pe gânduri. Nu-i plăcea tonul lui Rohttyn, dar îi înțelegea nevoia de răspunsuri așa că dădu din cap spre asistentul lui și, deasupra mesei rotunde a consiliului, se activă un ecran holografic pe care apăru înregistrarea primită de la echipajul de recunoaștere trimis în acea zonă.

         Privind haosul ce era afișat pe ecran, Rohttyn înghiți în sec, incapabil să înțeleagă ce anume putuse provoca o asemenea distrugere.

         — S-au aflat cauzele? întrebă, întorcând privirea când în prim plan apărură corpuri mutilate.

         — Încă așteptăm un raport complet, răspunse femeia, lăsând capul în jos.

ABRAXISUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum