1. Rész

356 31 3
                                    

Pakolás közben, hogy ne legyek olyan szomorú neki álltam zenét hallgatni. A zene az én mindenem. Kiskorom óta velem van. (Mivel apunak lemez kiadó cége van így értek egy s mást a zenéhez.) Közben táncoltam is egy kicsit és jobban éreztem magam. Nagyjából össze pakoltam. Lementem, hogy megnézzem anyut, de sehol sem találtam. Egy üzenet volt a hűtő ajtaján.
Ez ált az üzenetben: Kicsim 2 napig nem látjuk egymást addig légyszives pakold össze a cuccod. Szombaton megyek érted és megyünk Norvégiába.
Puszi Anyu😘
Nagyon ki voltam akadva anyura, hogy engem miért nem vitt magával. Apuval mindig jó volt a kapcsolatom kivéve mostanában. Állandóan el volt foglalva a munkával, de lehet, hogy mással. Sokat veszekedtem vele mert mikor haza jött még vacsorázni sem akart velünk. Most viszont nem is akarom látni szóval remélem, hogy estig haza sem jön.
Ez így is lett. Este 10-kor ért haza, de nem egyedül. Mikor lementem ott volt apu barátnője és a fia.
Én: Ezt nem hiszem el!!!!-üvöltötem apura.
Apu csak furcsán nézett rám.
Én: Anyu csak ma ment el és te már ide hozod az új barátnőd és a gyerekét. Utállak apu!!-mondtam miközben könnyeimmel küszködve felfutottam.
Apu: Maddie várj.
Meg sem álltam míg a szobámba nem értem. Kulcsra zártam az ajtót és az ágyon sírtam. Nem tudom meddig sírtam mert bealudtam.
Másnap az ajtómon való kopogásra keltem. Kinéztem a kulcs lyukon és apu barátnőjének a fia ált ott.
Fiú: Bemehetek?
Nem szóltam semmit csak kinyitottam az ajtót. A fiú bejött az ajtót pedig becsuktam.
Kínos csend volt a szobában. Míg a fiú meg nem szólalt.
Fiú: Szóval......a tegnap nem volt a legjobb egyikünknek sem.
Én: Ja.
Fiú: Tényleg még be se mutatkoztam. A nevem Johnny.-és a kezét nyújtotta.
Én: Az enyém Maddie.
Johnny: Tudom. Apukád már mesélt rólad.
Én: Tényleg?
Johnny: Aha.
Én: Csoda, hogy megemlített.
Johnny: Mikor találkoztam apukáddal nem tudott másról beszélni csak rólad.
Én: Aha.
Johnny: Tényleg 5 fajta hangszeren tudsz játszani?
Én: Igen. Tudok zongorázni, gitározni, dobolni, hegedülni és szaxofonozni.
Johnny: Azta. Ez igen.
Én: Na és te tudsz valamin játszani?
Johnny: Gitározni tudok.
Én: Akkor mutass valamit.
Johnny: Oké, de nincs gitárom.
Én: Nekem van.-és oda adtam neki a gitárom.
(A gitár.🎸)

Johnny eljátszotta shawn mendestőla Treat you bettert

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Johnny eljátszotta shawn mendestől
a Treat you bettert. Közben énekelt.
Én: Váó. Nagyon jól játszasz és szép hangod van.
Johnny: Köszi. Mond anyukád hol van?
Én: Nem tudom azt mondta szombaton jönn értem és elköltözünk Norvégiába.
Johnny: Olyan messze?
Én: Igen.
Johnny: Nem megyünk el sétálni?
Én: Elmehetünk csak fel kéne öltöznöm.
Johnny: Oké akkor addig én is elkészülök.
Én: Oksi.
Majd kiment. Gyors kikaptam a szekrényből pár ruhát és futottam a fürdőbe. Elvégeztem a reggeli rutinom majd vissza mentem a szobámba.
(A ruhám👗)

Gyors àtnéztem az instát majd lementem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gyors àtnéztem az instát majd lementem. Johnny már lenn volt.
Johnny: Mehetünk?
Én: Persze.
Amint kimondtam már léptünk is ki az ajtón......

Amikor elmarad a Happy End(SZÜNETEL)Where stories live. Discover now