Egy fél órát sétálhatunk míg egy erdőbe nem értünk. Az erdőben egy sziklás részhez mentünk ahol egy vízesés volt.
Johnny: Itt is vagyunk.
Én csak álltam és csodáltam a tájat.
Sarah: Maddie nem jössz?
Én: Hova?
Sarah: Hát fürdeni.
Én: De nincs fürdőruhám.
Sarah: Gondoskodtam róla. Ott van a táskámban.
Én: Oké, de hol öltözek át?
Sarah: Menj egy kicsit messzebb egy fa mögé.
Én: Oké.
Már majdnem kész voltam. Már csak a melltartóm volt mikor Johnny pont oda jött hozzám. Gyors eltakartam magam a pólómmal, de Johnny elvette. Neki nyomott a fának és vadul megcsókolt.
Én: Johnny.-közben próbáltam magamtól ellökni.
Johnny elkezdte a nyakamat szívni. Aztán sikerült ellöknöm magamtól. Felvettem a pólóm vissza mentem Sarahoz és ott vettem fel a melltartóm. Bementem én is fürödni. Johnny egy kicsit később jött. Nem akartam úgy elmenni, hogy nem éreztem jól magam Johnnyval és Sarahval így nem haragudtam Johnnyra.******
Egy fél óra múlva elindultunk haza felé. Sarah is hozzánk jött mert velem akar lenni míg el nem indulunk. Nemsokára otthon voltunk. Sarahval megszárítottuk a hajunk majd leültünk beszélgetni. A régi emlékeinkről beszéltünk. Volt, hogy lehullott pár könnycseppem, de nagyon jó volt ezekre vissza emlékezni. Aztán Johnny felhozta az ötletett, hogy menjünk ki focizni. Benne voltunk. Sarah és én együtt voltunk Johnny ellen. Persze Johnny rendesen kikapott. Bementünk inni mikor csöngettek.
Apu: Kinyitom.
Mi: Oké.
Mikor apu kinyitotta az ajtót anyu ált ott.
Apu: Eliza?
Én: Anyu?-majd az órára néztem.
Még volt 1 óra kilencig.
Én: Anyu, hogy hogy elöbb jöttél?
Anyu: Van egy korábbi gép és azzal megyünk szóval hozzuk a cuccodat és megyünk.
Én: Miiiii????
Anyu: Igen szóval hozd a cuccod.
Én csak lefagyva álltam majd Sarahval elindultunk a felfelé a bőröndökért. Johnny is jött utánunk. Gyors lehordtuk a cuccomat majd elbúcsúztam mindenkitől. Sarahval alíg akartuk egymást elengedni, de sajnos mennem kellett.****
Elindultunk a repülő térre. Nem tudom mit fogok kezdeni Sarah nélkül. Már most hiányzik. Egy 20 perc múlva már a repülőtéren álltam. Anyu elment valahova, én pedig egyedül vagyok. Éppen mentem megnézni, hogy mikor megy a repülőnk mikor valaki rendesen belém jött.
Én: Héj figyelj már magad elé.
Fiú: Bocs.- fel sem segített. Hanem ment is tovább.
Én: Ekkora bunkót.-mondtam magamnak miközben felálltam....
ESTÁS LEYENDO
Amikor elmarad a Happy End(SZÜNETEL)
FanficMaddie White......de ki is ez a lány? Maddie nem teljesen egy átlagos lány. Családi okok miatt ell kell költöznie, de nem bánja mert utálta ezt a helyet és az életét is. Viszont az új helyen nagyon jól érzi magát mivel olyan személyek csöppenek az...