Én: Te jó isten!-ugráltam mint az idióták.
Anyu: Mi az Maddie?
Én: Imádom a szobám.
Anyu: Jól van, de gyere le bepakolni.
Én: Oké. Megyek.*****
Anyuval hamar bepakoltunk. Majd felmentem a szobámba és neki álltam zongorázni. Noha Cyrustól a Make me-t. Elekezdtem hozzá énekelni mikor hallottam valamit az udvarról. Kinéztem az ablakon. Egy kislány énekelte a dalt amit én is. Kimentem az erkélyre, hogy beszéljek vele.
Én: Szia.
Kislány: Szia. Te voltál aki énekelt?
Én: Igen.
Kislány: Nagyon szép a hangod.
Én: Köszi. Mond, hogy hívnak?
Kislány: Emmának. Téged?
Én: Maddienek. Nagyon szép neved van és nagyon szépen énekelsz.
Emma: Köszi. Nem jössz le?
Én: De lemegyek.
Emma: Oksi.
Bementem a szobámba elővettem a gitárom és mentem is ki az udvarra.
Én: Itt is vagyok.
Emma: Oké.
Kinyitottam a kaput Emmának, hogy át tudjon jönni.
Én: Emma énekelsz velem?
Emma: Igen.-és elkezdett ugrálni.
Én: Oksi.
Leültem a fűbe és elkezdtem gitározni. Elkezdtem énekelni Emma pedig becsatlakozott. Nagyon jól elvoltunk. Majd Emmának menni kellett.
Én: Szia Emma.
Emma: Szia.-és megölelt majd ment is haza.
Még egy kicsit kinn voltam az udvaron fociztam meg gitároztam. Majd anyu szólt.
Anyu: Maddie gyere be öltöz át mert mindjárt itt vannak a vendégek.
Én: Milyen vendégek?
Anyu: Ja a szomszéddal megbeszéltük, hogy át jönnek vacsorázni.
Én: És erről mikor akartál szólni?
Anyu: Most szóltam.
Én: Ok. Akkor megyek készülődni.
Felfutottam a szobámba és elmentem fürödni. Fürdés után vissza mentem a szobámba és elővettem a ruhám amibe leszek. Egy kicsit elegánsabban öltöztem fel.
(A ruhám 👗)Sminkelni nem szoktam és most sem tettem. Mire kész lettem a vendégek is megérkeztek. Mikor lementem ott volt ......
Sziasztok. Itt is lennék egy újabb résszel. Ma még kerül ki egy rész mivel majd csak a hétvégén tudok megint részt hozzni. Viszont lenne egy kérdésem az új szereplőkről legyen majd kép vagy nem kell. Döntsétek el és írjátok meg.
Puszi sziasztok 😘
YOU ARE READING
Amikor elmarad a Happy End(SZÜNETEL)
FanfictionMaddie White......de ki is ez a lány? Maddie nem teljesen egy átlagos lány. Családi okok miatt ell kell költöznie, de nem bánja mert utálta ezt a helyet és az életét is. Viszont az új helyen nagyon jól érzi magát mivel olyan személyek csöppenek az...