Sajnálom

134 5 2
                                    

Sziasztok!
Tudom tudom most mindenki azt gondolja, hogy 4 hónap után végre ír is valamit ebbe a retkes sztoriba. Hát igen meg is értem miért gondoljátok ezt és ne haragudjatok. Őszintén megmondom nektek, hogy ez alatt a 4 hónap alatt elég sok minden történt velem jó és rossz is és ez befojással volt arra, hogy nem voltak részek meg persze az is, hogy nem tudtam kitalálni semmit, hogy hogyan folytatódhatna. Ahogy visszanéztem a sztorit az egész értelmetlen és egy jó nagy hülyeség. Az viszont még nem azt jelenti, hogy befejezem az írást, de már ez is szóba jött csak elösször ki kéne találnom egy teljesen jól felépített története. Mert ez nem az ez csak úgy jött, hogy az egyik barátnőmmel írogattunk még általánosba ilyen sztorikat egymásnak míg meg nem találtuk a wattpadot. Ő volt elösször aki felrakta a történetét, neki elég sokan is olvassák és ügyesen is ír. Nekem viszont még van mit fejlődnöm. Egyenlőre nem veszem le a könyvem csak szüneteltetem míg ki nem találom mi lesz vele. Nagyon sajnálom, hogy akik eddig olvasták azoknak most egy ilyen hírrel jövök l, de ne aggódjatok örökre nem fogok eltűnni a Wattpadról.  Ja és nagyon szépen köszönöm a 4K olvasót el sem hiszem, hogy miközben nem is voltak résszek ez mind összejött. Szóval köszönök mindent.
Puszi sziasztok!😘

Amikor elmarad a Happy End(SZÜNETEL)Where stories live. Discover now