15. Rész

256 26 4
                                    


Martinus: Persze-majd közelebb húzott magához és megcsókolt.
Nem tudom miért, de vissza csókoltam. Nagyon jó érzés volt puha méz édes ajkait a számon érezni. Aztán feleszméltem, hogy ezt nem kéne mivel ott van Johnny is.
Én: Martinus elég.-mondtam a csók közben és eltoltam magamtól.
Martinus: Miért? Talán nem volt jó?
Én: De nagyon jó volt, de még csak tegnap óta ismerjük egymást.
Martinus: Értem.-majd vissza ment a stúdióba.
Lerogytam a földre és elkezdtem sírni.
Én: Miért? Nem hiszem el, hogy nem lehetünk csak barátok.
Elmentem a fürdőbe, hogy össze szedjem magam. Megmostam az arcom jó hideg vízzel. A szemem tiszta piros a fejem pedig sápadt volt.
Elindultam vissza fele, de ahelyett, hogy a stúdióba mentem volna inkább elmentem sétálni, hogy megnyugodjak. Mikor kiléptem a rajongók még mindig itt várták a fiúkat. Sokan nem néztek rám jó szemmel. Hallottam, hogy a hátam mögött olyanokat mondanak, hogy ribanc vagyok meg ilyeneket. Igazából nem is érdekelt. Marcus és Martinus nekem nem kell. Miattam azzal járnak akivel akarnak csak engem hagyjon békén Martinus. Nem akarok vele beszélni sem, de még látni se akarom.

********

Már vagy 1 órája sétálok össze vissza és fogalmam sincs hol vagyok. Már szét fagytam és újra rámtört a sírás. Leültem egy padra majd fel akartam hívni Martinust. Mikor kezdett minden homályosodni. Már kicsengett a telefon mikor besipolt a fülem és minden elsötétült.

Martinus szemszöge:
A csók után nem akartam Maddie szemébe nézni. Igaza van még csak tegnap óta ismerjük egymást, de már most megfogott a személyisége. Ő nem olyan volt mint Samantha. Teljesen más. Ő aranyos kedves a hangja csoda szép foci tudása mint a profiké. Csak ránézek és feltudja vidítani a napom. Ezeken gondolkodtam mikor megszólalt a telefonom. Maddie hívott. De vajon miért? Nem vettem fel inkább megvártam míg leteszi.
Emma: Ki hívott?
Én: Ja csak valami ismeretlen szám.
Emma: Ja. Elmegyek megkeresem Maddiet.
Én: Oké. Szerintem hátul nézd meg. Biztos, hogy focizik.
Emma: Rendben. Akkor mindjárt jövök.
Én: Jól van.......

Amikor elmarad a Happy End(SZÜNETEL)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora