22. Rész

202 19 4
                                    

Egy óriási gombóc került a torkomba hirtelen, de ahogy láttam Marcus is megszeppent. Hirtelen elöntött a méreg és be is mentem inkább. Jól becsaptam magam után az ajtót és futottam fel az osztálytermünkbe. Felhívtam aput, hogy nem érzem jól magam és jöjjön értem. A tanár simán bevette, hogy szarul vagyok így két perc múlva már az autóban ültem haza fele menet. Maddie miért pont Natet választotta? Nate nem érdemel meg egy olyan angyala mint Maddie. Ezen gondolkodtam míg haza nem értünk.......
Maddie szemszöge:
Pont azt beszéltük a fiúkkal, hogy délután elmehetnénk valahova mikor megláttam Marcust és Martinus kifelé jönni. Ahogy láttam eléggè meglepte őket, hogy Nate és én. De kit érdekel. Megvagyunk együtt és pont leszarom, hogy Martinusnak milyen rosszul esik ezt látni. Marcust viszont sajnálom mert ő vele anyám miatt nem beszélhetek, de most itt a lehetőség rá. Bármit is mond anyu nincs igaza. A Gunnarsen ikreknek csak az egyik fele hülye és felelőtlen. Az pedig nem más mint MARTINUS GUNNARSEN!!
Én: Figyu fiúk mindjárt jövök.
Nate: Oké baby.
Elindultam Marcushoz. Egy fa tövében ült és bambult.
Én: Szia.-majd leültem mellé.
Marcus: Szia.
Én: Nézd ne haragudj, hogy nem beszéltem veletek, de......
Marcus: Nézd Maddie nem kell a rizsa. Tudom nem bírsz minket.
Én: Mi???!!! Ezt mégis honnan szedted?
Marcus: Tisztán látszik. Amióta „elvesztettünk" a próbán azóta nem is beszéltünk nem vàlaszóltál az üzeneteinekre és a telefont sem vetted fel.
Én: Marcus ez nem azért van mert nem bírlak titeket. Vagyis téged bírlak, de Tinust nem. De ez azért van mert anyàm nagyon félt és most, hogy eltűntem és kórházban voltam nem enged veletek beszélni mert ti voltatok felelősek értem. Legalábbis ő ezt állítja. Egyébként szeret titeket meg minden, de még meg kell nyugodnia és míg ez be nem következik addig max a suliban tudunk beszélni vagy ha azt mondom, hogy Nattel talizok.
Marcus: Mi van a telóddal?
Én: Elvette és még le is tiltott titeket minden honnan.
Marcus: De miért nem oldód fel a tiltást?
Én: Mert ellenőrzi, hogy kivel beszélek minden nap. Ahhhhh....nagyon irritáló.😒
Marcus: Elhiszem.
Én: Akkor most minden rendben köztünk?
Marcus: Persze.
Én: Akkor jó.
Marcus: Ja.
Én: Mondd nem jössz oda hozzánk?
Marcus: Kössz, de nem megvárom Martinust aztán megyünk focizni.
Én: Ohhhhh.....értem. Akkor én megyek. Szia.
Marcus: Szia.

*************

A nap hátralevő részében semmi nem történt. Vége volt a sulinak. Haza mentem Nattel. Tanultam. Majd olvastam és elvégeztem az esti rutinom. Már az ágyban voltam még épp Nattel beszéltem mikor nagyon elnyomott az álom. Gyors elköszöntem Natetől majd átadtam magam az álom világnak.......
Sziasztok.
Tudom kicsit megcsúszva, de itt az új rész. Ne haragudjatok rám, hogy nem lett meg hamar ez a rész, de őszintén nem volt ötletem. De máma megszállt az ikhlet és tádá. Valamit sikerült kihoznom belőle. Tudom ez nem lett a legjobb, de ígérem a következőre össze szedem magam és az jó lesz.
Addig is puszi sziasztok.😘

Amikor elmarad a Happy End(SZÜNETEL)Where stories live. Discover now