Reggel a telefonom rezgésére keltem. Kinyitottam a szemeimet majd a telefonomért nyúltam. Megnéztem ki írt. Valami ismeretlen szám volt. Megnéztem az üzenetet amiből kiderült, hogy ő Martinus. De honnan tudja a számom? Na mindegy elkezdtünk beszélgetni. Jó sokáig beszélgettünk majd Martinusnak mennie kellett. Amint elköszöntem Martinustól elindítottam egy zenét és elkezdtem készülődni. Mivel úgy döntöttem, hogy elmegyek a stúdióba.
Kikeltem az ágyból és a szekrényem felé vettem az irányt. Kivettem a mai ruhám majd a fürdőt céloztam meg.
(A ruhám)Gyors megmosakodtam fogat mostam majd felöltöztem. Pár perc alatt kész voltam. Vissza mentem a szobámba. Leültem az ágyra és átfutottam az instát. Mikor meguntam lementem reggelizni. Anyu már nem volt itthon mikor lementem. Csak egy cetli volt a hűtőn.
A cetli: Szia kicsim. Korábban kellett mennem dolgozni. Raktam ki pénzt ebédre. Rendelj magad valamit. Ja és remélem elmész a stúdióba.
Puszi Anyu.😘
Amint elolvastam az üzit eltakartam a pénzt a zsebembe és csináltam magamnak reggelit. A műzli mellett döntöttem. Vettem le egy tányért öntöttem bele műzlit tejet és elindultam a nappaliba. Leültem a kanapéra és neki álltam tévézni. Épp a Minden minden ment az egyik csatornán így azt néztem.*******
Mikor végeztem vissza vittem a tányérom elmostam majd vissza ültem a tévé elé. Ránéztem a telómra. 9:15 volt. Marcusék nemsokára jönnek már alig várom. Gondoltam egy kicsit éneklem mielőtt megjönnek a fiúk így odamentem a zongorához (amit tegnap lusta voltam felvinni) és elkezdtem játszani. Major lazertől a Know no better-t játszottam. Pont végeztem mikor duda szót hallottam. Felhúztam a cipőm és már mentem is ki. Mikor kiléptem egy hatalmas limuzin ált a ház előtt. Tátva maradt a szám. Marcus kiszállt a kocsiból majd intett egyett, hogy jöjjek. Becsuktak az ajtót és már mentem is a kocsi felé.
Marcus: Szia.
Én: Hali.-mondtam miközben szálltam be a kocsiba.
Elindultunk.
Martinus: Örülök, hogy eljöttél.
Én: Én is különben egész nap csak unatkoznék.
Marcus: Mond Maddie dalokat szoktál írni?
Én: Hát szoktam, de nem a legjobbak.
Marcus: És nekünk tudnál majd segíteni az új dalunkba?
Én: Persze.
Marcus: Akkor jó mert nem tudjuk befejezni.
Én: Aha. Akkor majd ha odaértünk mutasátok meg.
Marcus: Oké.
Emma: Maddie játszasz majd velem?
Én: Igen. Meg majd megint énekelünk. Oksi?
Emma: Jó.
Martinus: Tényleg Marcus elraktad a focilabdát?
Marcus: Aha. Kettőt is raktam.
Én: Foci?
Martinus: Aha. Gondolom te nem szereted.
Én: Dehogynem. Imádom a focit.
Martinus: Tényleg. És játszasz is valahol?
Én: Mielőtt elköltöztünk jártam focizni. Imádtam ott mivel a legjobb barátnőmmel együtt voltunk.
Martinus: Na az tök jó.
Én: Igen. Egyébként nincs itt Troforsban lány foci csapat?
Martinus: De van. Ahol mi játszunk ott van. Együtt vannak az edzéseink a lányokkal.
Én: Az jó. Valamelyik nap megkéne nézznem.
Martinus: Holnap úgy is edzés lesz majd elviszünk aztán megnézed.
Én: Oké.******
Nemsokára megállt a limuzin. Egyszer csak kiabálásra lettem figyelmes.
Én: Ez meg mi?
Marcus: A rajongóink.
Én: Még ide is eljönnek?
Marcus: Igen. Na menjünk.
Kinyitottam az ajtót majd elkezdtünk befelé futtni.....Sziasztok. Remélem tetszik a mai rész. Tudom nem lett a legjobb, de remélem azért egynek elmegy. Nemsokára hozzom a kövi részt.
Sziasztok. Puszi 😘
YOU ARE READING
Amikor elmarad a Happy End(SZÜNETEL)
FanfictionMaddie White......de ki is ez a lány? Maddie nem teljesen egy átlagos lány. Családi okok miatt ell kell költöznie, de nem bánja mert utálta ezt a helyet és az életét is. Viszont az új helyen nagyon jól érzi magát mivel olyan személyek csöppenek az...