21. Rész

203 20 14
                                    

Maddie szemszöge:
Én: Szia Nate.
Nate: Szia. Mond nincs kedved sétálni egyet?
Én: De, persze.
Nate: Oké akkor gyere.
Gyors felvettem a cipőm a kabátom majd becsuktam az ajtót.
Út közben beszélgettünk minden féléről. Kiderült, hogy Nattel nagyon sok közös tulajdonságunk van. Egyre jobban azt éreztem, hogy talán kicsit bejön. Nate egy olyan fiú akire mindig is vágytam. Kedves, aranyos, vicces, jól nézz ki és még sorolhatnám. De nem akarok nyomulni. Jó lesz nekem csak barátság.

*********
Már egy ideje sétáltunk és egy erdőbe mentünk.
Én: Nate hova megyünk?
Nate: Majd meglátod-és kacsintott egyet.
Azt hittem elolvadok.😍
Nemsokára egy kis faház hoz értünk. Nate megállt a ház előtt.
Nate: Menjünk be.
Én: Oké.
A házban volt egy kis konyha egy fürdő, egy szoba és egy nappali szerűség. Leültünk a nappaliba. Egy ideig beszélgettünk aztán jöttek Nate haverjai. Náluk aztán volt minden. Piától kezdve a fűig. Neki álltunk felelsz vagy merszezni. Közben ittunk a fiúk meg rá is gyújtottak. Kicsit kellemetlenül éreztem magamat egyedül lányként, de a pia gyorsan feloldotta ezt a stresszt. Nagyon jó volt a felelsz vagy mersz. Ültem Nate ölében, tangóztam Henryvel, és életemben elösször rá is gyújtottam. Elsőre kicsit rossz volt, de aztán mire a másodikat elszívtam nagyon megtetszett.

**********

Úgy kb éjfél táján Nattel kimentünk sétálni mert a többiek már nem voltak normálisak. Mi voltunk egyedül józanok. Így egy kicsit kijöttünk a friss levegőre. Egy ideig kínos csendben mentünk majd Nate törte meg ezt.
Nate: Ne haragúdj a barátaim miatt. Kicsit idióták.
Én: Nem baj. Tökre bírom őket.
Nate: Ohhhh...az jó.
Én: Ja.
Nate: Tudod Maddie én nagyon megkedveltelek téged, és nagyon bírom a stílusod meg minden.
Én: Ohhh....ez tök jó. Tudod én is nagyon................-nem tudtam befejezni a mondatom mivel Nate megcsókolt.
Egyszerre vissza csókoltam. Ez a csók sokkal másabb volt mint Martinussal. Azt a csókot én nem akartam ezt viszont mindennél jobban. Mikor már mindketőnknek elfogyott a levegőj elváltak egymástól ajkaink.
Nate: Mond Maddie lennél a barátnőm.
Én: Igen.-és azon nyomban megöleltem.

**********

Másnap reggel otthon az ágyamba ébredtem. Iszonyúan fájt a fejem és nagyon szomjas voltam. Kimásztam az ágyból és lementem vízért a konyhába. Kb egy üveg vízett megittam. Utánna megnéztem mennyi az idő. Háromnegyed nyolc.
Én: Baszki el fogok késni.
Gyors felmentem a szobámba felöltöztem össze raktam a táskám majd futottam a suliba. Pont nyolcra estem be az osztálytermünkbe. Leültem az utolsó padba majd elővettem a cuccom. Nyelvtannal kezdtünk. Végig aludtam az egész órát. Szerencsémre a tanár nem szólt rám így tudtam pihenni. A csengő hangjára kelltem. El raktam a nyelvtan cuccom majd elővettem az irodalmat. Hurrrá még egy óra amin aludhatok. Kimentem a folyosóra kicsit levegőzni. Amint kiértem a teremből Nattel találtam szembe magam. Megölelt majd össze kulcsolta a kezünk. Lementünk az udvarra a haverjaihoz. A fiúk az udvaron cigiztek közben pedig dumáltak valami bandáról. Mikor oda értünk Nate is rágyújtott közben a fiúk elkezdtek minket kérdezgettni, hogy most együtt vagyunk meg minden.......
Martinus szemszöge:
Ma reggel a suli előtt vártam Maddiet. Látni akartam, hogy jól van e meg, hogy miért nem vette fel a telefont és miért nem írt vissza. Háromnegyed nyolcig vártam rá, de semmi. Nem jött, szomorúan bementem a suliba majd előkészültem az első órára.
Mikor vége volt az órának lementem az udvarra Marcussal. Bár csak ne tettem volna. Mikor leértem Maddiet láttam ahogy Nattel összekulcsolt kézzel áll Nate haverjaival. Egy óriási gombóc került a torkomba hirtelen, de ahogy láttam Marcus is megszeppent.....
Sziasztok!
Itt is lennék egy új résszel. Remélem, hogy tetszeni fog. Nem lett a legjobb, de talán megteszi. Na és mondjátok, hogy telt a valentín napotok? Nekem egyedül.( Forever Alone😂)
De nem baj. Írjátok meg kommentbe. A kövei résznél találkozunk.
Addig is puszi sziasztok!😘

Amikor elmarad a Happy End(SZÜNETEL)Where stories live. Discover now