11. Rész

244 24 2
                                    

Mikor lementem ott volt Emma, a fiú akivel a reptéren találkoztam a tesója meg a szüleik. Teljesen lefagytam. Mikor Emma meglátott egyszerre rohant felém, hogy megöleljen.
Én: Szia Emma.
Emma: Szia.
Leültünk az asztalhoz. Bementem anyu után a konyhába, hogy segítsek neki. Amint jöttem ki persze, hogy elesek a lábamba és az egyik fiú ölébe esek.
Én: Hupsz. Bocsi.
Fiú: Semmi. Egyébként nem is tudom a neved. Hogy is hívnak?
Én: Maddie vagyok. És te?-közben felálltam az öléből.
Fiú: Marcus. Ő pedig mellettem a tesóm Martinus.
Én: Aha.
Vissza mentem a helyemre és leültem enni. Mindenki nagyon jól el volt. Emmával nagyon sokat beszéltem. Néha néha a fiúk is beszálltak a beszélgetésbe, de nem nagyon tudtak velünk beszélni.
Mikor végeztünk a vacsorával Emmával felmentünk a szobámba. Leültem a zongorához és elkezdtem játszani. Opitz Barbitól a Végem című zenét játszottam. Emmával elkezdtük énekelni. Mikor vége lett a számnak valaki elkezdett tapsolni. Marcus volt az.
Én: Te mit keresel itt?-mondtam kicsit meglepődve.
Marcus: Meghallottam, hogy valaki zongorázik és feljöttem.
Egy szót sem szóltam.
Marcus: Nagyon szép hangod van.
Én: Köszi.
Emma: Maddie nem akarsz holnap eljönni velünk a stúdióba?
Én: Nem bocsi.
Marcus: Miért?
Én: Mert.....-nem akarom nekik elmondani, hogy apura emlékztett. Hiába csalta meg anyut nem tudok rá haragudni és nagyon hiányzik. A sok hülyéskedés, hogy ha valami bajom volt tudta, hogy vidítson fel.
Marcus: Maddie?-zökkentett ki az emlékeimből.
Én: Tessék?
Marcus: Figyelj szerintem gyere el és próbáld meg.
Én: Marcus nem szeretném.
Marcus: De miért?
Én: Azt nem szeretném elmondani.
Marcus: Oké, de akkor csak lenn énekelj el egy számot.
Én: Marcus.....én nem is tudom. Még soha nem énekeltem senki előtt. Csak Emma meg te hallottál eddig énekelni.
Marcus: Még anyukád meg apukád sem?
Csak nemlegesen bólogattam. Nem bírtam megszólalni.
Marcus: Na és ha én is énekelek veled?
Csak megráztam a fejem újra.
Emma: Légyszi Maddie.
Én: Max zongorázok nektek.
Marcus: És ha előtte mi Martinusal énekelünk valamit. Utánna énekelsz te is?
Én: Talán.....

Sziasztok. Tudom rég volt már rész. Ezért ne haragudjatok csak sokat kell tanulnom mert most vagyok 8.-os és nem könnyű mellette meg még ott vannak az edzédek és a meccsek, de ma még lesz kinn még egy rész meg holnap is megpróbálok írni egyett.
Puszi. Sziasztok 😘

Amikor elmarad a Happy End(SZÜNETEL)Where stories live. Discover now