17. Rész

215 20 4
                                    

Én: Mi lesz ha Martinusék keresnek?
Anyu: Ne aggódj nem fognak mivel nem találkozhatsz velük többet.
Én: Mi???
Anyu: Jól hallottad.
Én: De........-majd anyu bele vágott a szavamba.
Anyu: Nem nyitok róla vitát.
Felkeltem az ágyból és elindultam kifele. Nem hiszem el, hogy anyu nem enged találkozni a fiúkkal. Végre lettek barátai erre neki mindent el kell rontania. Ahhh.......
Elindultunk haza. A haza felé tartó út csöndben telt. Nagyon mérges vagyok. Közben viszont az a kérdés is foglalkoztatott, hogy mit csinálhatunk abban a pár órában amire nem emlékszem. Ezen gondolkodtam míg anyu hozzám nem szólt.
Anyu: Maddie.!?
Én: Mi az?-motyogtam.
Anyu: Megjöttünk nem szeretnél mondjuk kiszállni a kocsiból?
Nem szóltam semmit csak oda mentem a bejárati ajtóhoz. Anyu kinyitotta az ajtót. Gyors bementem levettem a cipőm és felrohantam a szobámba. Egyszerre ültem is le a gépem elé mivel beszélnem kellett Martinusal és anyu elvette a telefonom, hogy nem tudják velük beszélni. Gyors felmentem a facebookra. Marcus pont elérhető volt.
Én: Szia ne haragudjatok, hogy eltűntem.-egy ideig nem jött válasz. Már úgy voltam, hogy kikapcsolom a gépet mikor végre vissza írt.
Marcus: Szia hála istennek, hogy írtál már nagyon aggótunk érted. Miért tűntél el?
Én: Sajnos arra nem emlékszem.
Marcus: Miért nem emlékszel valami baj történt?
Én: Hát én........-pont írtam az üzenetet mikor anyu benyitott hozzám és véletlenül elküldtem az üzenetet.
Anyu: Maddie kivel beszélsz?
Én: Senkivel és lehajtottam a gépet.
Persze Marcus is akkor kellett, hogy válaszoljon.
Anyu: Miért nem nézed meg ki írt?
Én: Ja hát nem fontos.
Anyu: Ugye a fiúkkal beszélsz?
Én: Igen.
Anyu: Megmondtam, hogy nem találkozhatsz velük és nem is beszélj velük.-ahogy befejezte a mondatát elvette a gépem.
Én: Add vissza.
Anyu: Nem.- és ezzel kiment.

Marcus szemszöge:
Több mint 3 órája, hogy eltűnt Maddie és semmi nyoma. Már nem tudtam semmi másra gondolni csak rá. Csak ültünk Martinusal és Emmával. Nem tudtunk mit csinálni. Aztán a telefonom jelzet egyet. Azonnal a kezembe kaptam a telóm és már nyitottam is meg az üzenetet. De csak apu írt, hogy most indultak el. Az hittem,  hogy Maddie lesz, de tévedtem. Nemsokára jött még egy üzenetem, de gondoltam csak apu írt megint. 
Martinus: Nem nézzed meg ki írt?
Én: Biztos csak apu.
Martinus: Nem hiszem.
Én: Mindegy-vontam meg a vállam.
Martinus: De mi van ha Maddie írt?
Én: De nem fog. Már 3 órája várjuk.
Martinus: De........-félbeszakítottam.
Én: Nincs de.-és itt lezártam a témát.............

Sziasztok! Ne haragudjatok rám, hogy nem volt mostanában rész, de nagyon nincs időm. Most ezt is csak gyors összedobtam nektek szóval nem lett a legjobb. De mostantól rendszeresen hozok majd részeket.
Puszi. Sziasztok.

Amikor elmarad a Happy End(SZÜNETEL)Where stories live. Discover now