Én: Talán.
Marcus: Oké. Akkor vigyük le a zongorád.
Én: Nem szólsz Martinusnak?
Marcus: Ja tényleg. Nem ártana.-közben megvakarta a tarkóját.
Én: Akkor menj.
Marcus: Oké.
Pár perc múlv már a fiúk a zongorát vitték le a lépcsőn. Mi Emmával mögöttük mentünk. Mikor leértünk a szülők elég furán néztek ránk.
Anyu: Maddie mi ez?
Én: Csak énekelnénk egy kicsit.
Anyu: Oksi.-láttam anyán, hogy nagyon örül ennek.
Martinus leült a zongorához és elkezdte játszani Ed Sheerantól a Shape of You-t. Nagyon szeretem ezt a számot. Leültem Martinus mellé a zongorához és átvettem a zongorázást. Ők tovább énekelték. Mikor már nem bírtam én is beszálltam. Marcus és Martinus nagyon örült neki. Anyunak az álla a padlót súrolta mikor meghallotta a hangom. Mikor befejeztük anyu oda jött hozzám és megölelt.
Anyu: Ez csodás volt.
Én: Köszi.
Marcus: Látod nagyon szép hangod van.
Kjell(Marcusék apukája): Igen. Csodálatos a hangod. Nem jössz el velünk holnap a stúdióba?
Én: Emma már kérdezte, de köszönöm nem.
Kjell: Rendben. Pedig hidd el jól éreznéd magad.
Marcus: Holnap reggel ide jövünk 9:20-ra várunk 10 percet rád, hogy jössz e. Remélem jönni fogsz.
Martinus: Én is.
Kjell: Nagyon örülnénk neki. Na, de most mennünk kell mert elég későre jár.
Anyu: Rendben. Maddie pedig holnapig eldönti, hogy megy e.
Kjell: Rendben. Jó éjszakát sziasztok.
Marcus, Martinus, Emma: Jó éjt sziasztok.
Gerda(Marcusék anyukája):Köszönjük a vacsorát. Jó éjszakát sziasztok.
Én: Csókolom sziasztok.
Anyu: Sziasztok.
Amint elmentek Marcusék felmentem a szobámba. Gyors levettem a telóm töltőről és írtam Sarahnak. Pár perc múlva csörgött is a telóm.
Én: Szia.
Sarah: Szia. Na mizujs?
Én: Hát.....-elmeséltem neki mindent ami történt.
Sarah: Ohhhhh.... ebből szerelem lesz Maddie.
Én: Te hülye vagy. Dehogyis.
Sarah: Aha persze.
Én: Na jó ezt hagyjuk. Na és mizu nálad?
Sarah: Semmi. Nagyon hiányzol ahogy Johnnynak is.
Én: Basszus Johnnyt el is felejtettem.
Sarah: Mi van?
Én: Megígértem neki, hogy felhívom amint megjöttünk.
Sarah: Akkor hívd fel aztán majd utánna beszélünk.
Én: Oké.
Letettem Saraht majd kikerestem Johnny számát a telómból. Rányomtam a hívás gombra és hallgattam ahogy kicsöng. Pár perccel később Johnny fel is vette a telefont. Vettem egy mély lélegzetet majd beleszóltam.
Én: Szia Johnny.
Johnny: Maddie. Szia.-mondta boldogan.
Én: Bocsi, hogy nem hívtalak előbb csak......
Johnny: Semmi baj.
Én: Na és mizujs?
Johnny: Semmi. Amióta elmentél nagyon csendes a ház. Hiányzol.
Én: Nekem is hiányoztok.
Johnny: Na és nálad mizujs? Milyen Norvégia?
Én: Hát a házunk eszméletlen nagy. A szobám imádom. Trofors valami isteni. Egy kissebb város. Nagyon szép nyugodt környezettel. A szomszédok kedvesek. Szóval nagyon jó itt.
Johnny: Na az jó.
Én: Ja.
Johnny: Na és mond haragszol az erdőben történtek miatt?
Én: Figyelj tudom, hogy te szeretsz engem, de én még nem érzem ezt. De nem haragszom.
Johnny: Jól van. Sarahval már beszéltél?
Én: Igen. Pont mielőtt felhívtalak.
Johnny: Aha. Na megyek. Majd holnap is beszélünk. Jó éjt szia hercegnőm.
Én: Hercegnőd?
Johnny: Igen na szia.-letette.
Ez furcsa volt. Mindegy vissza hívtam Saraht. Körülbelül 3 órát beszélgettünk mikor ránéztem az órámra. Már fèl tizenegy van.
Én: Sarah megyek majd holnap beszélünk. Szia jó éjt.
Sarah: Oksi. Szia jó éjszakát.
Letettem majd elővettem a pizsamám és elmentem fürdeni és fogat mosni. Majd lefeküdtem aludni.......Sziasztok. Itt is lennék egy új résszel. Remélem tetszik nektek. Ha igen akkor Vote-oljatok meg kommenteljetek.
Puszi. Sziasztok 😘
YOU ARE READING
Amikor elmarad a Happy End(SZÜNETEL)
FanfictionMaddie White......de ki is ez a lány? Maddie nem teljesen egy átlagos lány. Családi okok miatt ell kell költöznie, de nem bánja mert utálta ezt a helyet és az életét is. Viszont az új helyen nagyon jól érzi magát mivel olyan személyek csöppenek az...