DOĞUŞTAN ALFA

9.1K 581 32
                                    

Annem bana “Ben alfayım “ demişti. Buna inanmak o kadar zordu ki..Belli bir sürümüz vardı ve sürünün başı annemdi. Annem ne isterlerse sürü onu yapacaktı. Bu kesinlikle harika bir şey olmalıydı.

“Hayır “ dedi annem. “ Harika olduğu falan yok” Ben alfalığın harika olduğunu dışımdan söylememiştim ki ! Tamam kurtlar çok iyi duyuyor olabilirdi ama iç konuşmayı duyamazlardı . Yani galiba..

“Hey böyle düşündüğümü nerden biliyorsun?” diye sordum anneme.

“Benim gibi alfa kurtlar üşünce okuyabilir” dedi annem. Şu an şaşırmak yerine artık annemin yanında düşüncelerime hakim olmayı aklım not ederken annemin sesiyle bir kez daha düşüncelerimden sıyrıldım.

“Evet bence de benim yanımda düşüncelerine hakim ol” dedi yüzünde beni gıcık etmeyi amaçlayan bir gülümsemeyle.

“Anne ! “ dedim . Sonra birlikte uzun zamandır gülmediğimiz bir şekilde güldük.

“Eee  plan ne ?” diye sordum anneme. Şaşırdı.

“Birisini öldürmeyi bu kadar çabuk kabullenebileceğini düşünmemiştim” dedi bana. Aslında bana da sorsanız birisi hakkında bu kadar az şey biliyorken böyle bir şeyi asla söyleyemezdim ama o kadın bir vampir , bir kurt adamız ve o kadın bana piç dedi !! Bunun hesabını elbette soracağım ondan.

“Öncelikle sana nasıl dövüşüleceğini , koşunu nasıl ayarlayacağını , dönüşümünü kontrol etmeyi öğretmem gerek.” Dedi annem.

“Tamam “ dedim. Evimizin arkasında çalışabileceğimiz kocaman bir bahçemiz vardı zaten. Annem ile birlikte oraya çıktık.

“Önce sana nasıl duyman gerektiğini öğreteceğim “ dedi. Sonra sokağın karşısından geçen kızı işaret edip bana ne dediğini sordu. Kıza odaklandım. Kız çok uzaktaydı . Normal bir insanın benim olduğum yerden kızı duyması olanaksızdı. Tabii ki normal bir insan değilseniz bu durum farklı. Kıza bir türlü odaklanamıyordum. Kafamda bin bir tane düşünce vardı. Hiçbirini de kafamdan atamıyordum.

“Dean kafanı boşaltman gerekiyor. Kafanda bir tek konuşan kız olsun” dedi annem bana. Tekrar denemeye başladım. Bu sefer kafamdakileri boşaltabilmem daha kolay olmuştu.Evet şimdi kızın ne dediğini duyabiliyordum. Sevgilisiyle konuşuyordu ve geçen gecenin çok güzel olduğundan bahsediyorlardı. İğrenç !

“Yüzün buruştuğuna göre söylenilenleri duyuyorsun” dedi annem.

“Evet salak salak şeylerden bahsediyorlar. Şimdi ne yapacağız?” dedim

 “Şimdi bakalım benim minik kurdum ne kadar hızlı koşuyormuş. Hadi beni yakala !” dedi ve koşmaya başladı.Ben bir-iki saniyelik duraklamadan sonra onun peşinden koşmaya başladım. Koşmaya başlayabilmem çok güzeldi. Ama annem çok hızlı koşuyordu. Sonuçta o bir alfaydı. Bu şekilde annemi kovalarken küçükken ki halim geldi aklıma.Annem kçar ben de onu kovalardım. Tabii ki o zamanlar daha çok küçüktüm ve kurt adamlık falan yoktu. Sadece oyun oynuyorduk. Şimdi ise birini öldürmek için annem beni eğitiyordu. Bunları düşünürken yorulduğumu fark ettim. Annemle birlikte yere oturduk.

“Eeee nasıldı?” diye sordum

“İlk sefer için harikaydı. Bunu hiç beklemiyordum” dedi. Zafer kazanmış gibi gülümsedim anneme. O da benimle gurur duyduğunu belli eder bir şekilde yüzüme baktı.

“Evet hadi kurt çocuk dinlenmek yok” dedi .Hemen kalktım ve ;

“Sırada ne var” diye sordum.

“Şimdi dönüşme zamanı. Önce sana dönüşmeyle ilgili söylemem gerekenler var. Bir kurt adam dolunay gecelerinde tam bir kurda dönüşür. Bunun dışında yarı kurt yarı insan şeklini alır” diye anlattı annem. Tam o aman hatırladım ilk dönüştüğüm zamanı. Tamamen kurda dönüşmüştüm ve dolunay falan da yoktu.Neyse , eğer bir şey varsa annem zaten öğrenir dedim kendi kendime.

“Sen biraz önce dönüştüğüm gece tam mı dönüştüm dedin?” dedi annem. Herk seferinde bu düşünce okuma olayını unutmak zorunda mıydım ?

“Evet “ dedim anneme. “Nasıl dönüşeceğimi söyle ben de ona göre dönüşüp sana göstereyim” dedim anneme.

“Öncelikle bir şeye öfkelenmelisin dedi. Çok öfkelen ve kurt olmak istediğini hayal et dedi.Mesela o vampir öğretmeni düşünebilirsin “ dedi annem bana.”Ama öfkenin aşırısına kaçarsan bu sefer kendini kontrol edemezsin. Seni mutlu eden birini de düşünürsen dengelemiş olursun “ dedi annem bana. Nedense aklıma hemen Alex geldi. Birden kendi kendime utandım. Neden aklıma o gelmişti ki hemen. Her neyse. Şimdi onu düşünecek zaman değil dedim kendi kendime.

Dönüştüğümü hissedebiliyordum. Kulaklarım uzuyordu , dİşlerim sivriliyordu. Derimin altından kıllar çıkmaya başlamıştı ve sırtımdan itibarken bükülüp dört ayak üstüne geldiğimi hissedebiliyordum.Annem bana şaşkın bir ifadeyle bakıyordu.

Dönüşümüm tamamlandığında böyle konuşamayacağımı biliyordum. Annem zihnimi okuyabileceğini bildiğim için “Anne ne oldu?” dedim içimden.

“Bu şekle dönüşmen çok garip “ dedi annem. “ Dönüşmeyi de iyi bir şekilde kontrol edebiliyorsun. O zaman eski haline gel de konuşalım” dedi bana. Eski halime dönmem biraz zamanımı aldı.

Eski halime dönmeyi başardığımda annem içerde beni bekliyordu. Yanına oturmamı işaret etti . oturduğum anda bir şey söylememe fırsat vermeden anlatmaya başladı.

“Bak Dean , şimdi anlatacaklarım biraz tuhaf olabilir ama sözümü kesmeden beni dinlemeni istiyorum. Öncelikle senin gibilere yani istediği zaman kurda , istediği zaman yarı kurda dönüşebilenlere doğuştan alfa denir çünkü bu kişiler doğduğunda alfa olarak doğar. Bu türe çok az rastlanır. Üç yüz – dört yüz yılda bir belki de. Ama bu kişiler çok güçlü olurlar. Diğer kurtlardan çok diğer alfalardan bile daha güçlüdürler. Senin de doğuştan alfa olduğunu eğer ki birisi öğrenirse işimiz zor olur.Seni öldürmek isterler çünkü diğerleri için tehdit olursun. Bu yüzden seni çok hızlı eğitmeliyim oğlum. Doğuştan bir alfa olduğunu kimseye söylememen gerekir. Bunun yüzünden çok dikkatli olmalısın oğlum. Kurt adamların yanında bile dönüşmemen gerekir oğlum.”

Annem bunları söyledikten sonra düşünmem için beni yalnız bıraktı. Ne düşüneceğimi bilmiyordum. Annem bana çok az rastlanan ve çok güçlü bir türden olduğumu söylemişti. Doğa üstü şeylerin gerçek olduğunu ve bir kurt adam olduğumu yeni öğrenmişken bütün kurt adamlardan daha güçlü olduğum gerçeğini nasıl kaldıracaktım ?

 NOT:Arkadaşlar sınavlardan dolayı yeni bölümü hemen paylaşamayabilirim.. Ama zaten ilk hafta iki günde beş bölüm birden paylaşmıştım. o yüzden sorun olmaz diye düşünüyorum :) vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin :) okuduğunuz için teşekkür ederim 

DOĞUŞTAN ALFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin