ARKADAŞLAR BİR SONRAKİ BÖLÜMDE BU OKUDUĞUNUZ OLAYLAR BİR SONUCA BAĞLANACAK. DAHA FAZLA AÇIKLAMA YAPMAM GEREKİYOR AMA SİZE SPOİLER VERMEK İSTEMİYORUM. O YÜZDEN DİĞER BÖLÜMÜN SONUNDA HER ŞEYİ YAZACAĞIM :) DİĞER BÖLÜM EN AZ BİR HAFTA SONRA GELECEK ARKADAŞLAR. ŞU AN HAYATIMIN EN ÖNEMLİ ANLARINI YAŞIYORUM DESEM YERİDİR. ÇOK YOĞUN GEÇİYOR. OKUL VARKEN BİLE BU KADAR DEĞİL DÜŞÜNÜN O KADAR :D NEYSE İYİ OKUMALAR :)
---Alexandra---
Rachel'ın yaşadığı şeyler çok zor şeylerdi. En yakın arkadaşını kaybetmişti. Bundan sonraki günlerde ne kadar kötü olduğunu anlayabiliyordum. Benden küçük bir istekte bulundu. Birkaç gün kesintisiz uyumak istediğini i belki de bunun olanları unutmasında biraz da olsa faydası olabileceğini düşündüğü için benden kendisine büyü yapmamı istedi. Büyü şöyle işliyordu .. Büyüyü yaptığın insan uykuya dalar ve o büyüyü yaparken söylediğin sözlerin tersini söyleyene kadar o kişi uyur. Rachel bana bu büyüyü yapmamı istedi ve tam olarak kırk sekiz saat sonra uyanmak istediğini belirtti. Ben de hiç itiraz etmeden bu büyüyü yaptım.
O uyurken biz de strateji yapmak ve dinlenmek için zaman kazanmış olduk. Dodds'un beş tane cadı kurban etmesi gerekiyor. Bizim bunu durdurmamız lazım yoksa Dodds Dean'i öldürmek için gerekli güce sahip olacak.
Aklımıza takılan sorulara cevap bulmak için toplantı yapmaya karar verdik. Evin yemek masasını genelde bu işler için de kullanıyorduk. Geniş olması bu iş için uygunluğunun kanıtıydı.
Toplantı başladıktan sonra ilk önce ben söz aldım. Aklıma takılan ciddi bir soru vardı. Bence kim söz alsa o bu soruyu sorardı. Yani herkes adına bir soru soracaktım. Söze başladım:
" İlk önce bir soruyla başlayacağım .Eminim ki bu soru sizin de aklınızı kurcalıyordur. Benim merak ettiğim ve sizin de merak ettiğinizi düşündüğüm soru şu : Dodds Emma'yı neden kaçırdı?
"Bilmiş kız. Gerçekten sözlerime tercüman oldun (!)" Dean kendi aklınca benimle dalga geçiyordu.
"Yosun kafa bence ben o çeneni kapatmadan sen kapatsan iyi olur."
" Tamam tartışacağınıza şu sorunun cevabını arasak daha iyi olur diyorum!" diye atıldı Clarisse.
Aslında haklıydı. Tartışmaktan çok daha önemli işlerimiz vardı. İşte o sırada aklıma bir şey geldi ve hemen herkese anlatmaya başladım.
"Arkadaşlar aklıma bir şey geldi. Belki de Dodds'un Emma'yı neden kaçırdığını şimdi söyleyemem , bilmiyorum ama nasıl bulabileceğimizi biliyorum."
"Nasıl yapacakmışız onu ?" diye sordu Elena.
"Emma öldükten sonra ondan çıkıp Rachel'a geçen Emma'nın yaşam gücünü hatırlıyor musunuz ? Belki de bu sadece güç değildir ? Belki de Rachel o yaşam gücüne odaklanırsa Emma'nın ölmeden önce ne yaşadığını öğrenebiliriz?"
"Bence denemeye değer." Dedi Dean.
"Evet elimizden hiçbir şey gelmiyorken hiç değilse bir planımız var. Rachel'ın uyanmasını bekleyelim. O zamana kadar dinlenin. Emma'yı neden kaçırdığını öğrendikten sonra beş cadıyı kurban etmesini de önlememiz gerekiyor. "Dedi Rick.
"Öyleyse toplantı bitmiştir. Dağılabilirsiniz."Diye toplantıyı sonlandırdı Dean.
Yatmaya hazırlanırken dişlerimi fırçalıyordum. Birden konuşma sesi duydum. İki kişi konuşuyordu. Hemen ses çıkarmadan durmaya çalıştım. Kapının yanına kadar gittim ve dinlemeye başladım. Konuşanlardan birisi kız birisi erkekti. Daha iyi dinleyince seslerin John'a ve Elena'ya ait olduğunu anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞUŞTAN ALFA
Manusia SerigalaDOĞUŞTAN ALFALAR.. ÇOK NADİRLER.. BİR TANESİ ARAMIZDA.. SONRADAN ARKADAŞININ ISIRIĞIYLA MELEZ OLAN BİR CADI.. ANNESİ BİR VAMPİR TARAFINDAN ÖLDÜRÜLMÜŞ DEAN ANNESİNİN İNTİKAMINI ALMAYA ÇALIŞIYOR AMA BUNU TEK BAŞINA YAPAMAZ. ANNESİNİN SÜRÜSÜNDEKİ KURT...