Çok geç saate kadar dönmediğim için annem beni dışarıda aramaya çıkmış. O eve geldiğinde ben çırılçıplak , üstümde sadece bir örtü ile yerde titreyerek yatıyordum. Doğal olarak eve kurt şeklinde girmiştim ve ev elimde olmadan dağılmıştı. Annem eve girdiğinde kapıyı kırık . evi dağılmış ve beni yerde bulmuştu. Çok telaşlandı.
“Dean burada ne oldu !” dedi annem.
Benim cevabım ise sadece “ lütfen beni yatağa götür” den ibaretti. Odama gittikten sonra üstümü giyinip yattım. Annem yatağımın kenarına oturmuş başımı okşuyordu .
“Dean burada ne olduğunu anlatacak mısın ?”
“Anne yarın anlatsam ne olur ?” dedim.
“Tabii ki dedi.” Ve ben uyuyana kadar başımı okşamaya devam etti.Annemin en sevdim özelliklerinden biri de budur. Çok anlayışlı bir kadın o.
Böyle bir günden sonra gecenin kabus olmadan geçeceğini düşünmemiştim zaten. Bu gün bir kurda dönüşmüştüm. Böyle şeyler sadece dizilerde , filmlerde , kitaplarda olurdu ! Evet , hayatım çok hareketsiz olduğu için bu tür şeylerin gerçek olmasını o kadar çok istiyordum ki.. Ama kesinlikle hayalimdeki gibi değildi. Çok saçma bir histi. Kurt olmak ne be !!
Gece ben yine kurt halimdeydim. Bir şeyden kaçıyordum. Peşimdeki her ne ise çok güçlü bir şey olmalıydı. Ben devasa bir kurttum ve bir şeyden kaçacaktım. Gerçekten ilginç.. Daha sonra neyden kaçtığımı fark ettim. Peşimdeki bizim kertenkele öğretmendi. Heh rüyama da girdi tam oldu ! O da benim gibi inanılmaz bir hızla koşuyordu. Ormanlık bir alandaydık. Ama aramızdaki fark giderek kapanıyordu. Bu şekilde koşmakta benden daha ustaydı. En son aramızdaki farkı kapattı. Okulda benim onu ittiğim gibi beni arkamdan itti ve ben bir ağaca çarptım. Ağaca çarptığımda insan halime geri dönmüştüm. Şimdi o üstüme doğru geliyordu. Yanımda geldi ve diz çöktü. Yüzüme bakıyordu. Ama yüzünde farklı bir şeyler vardı. Gözünün etrafındaki damarlar belirgindi ve kıpkırmızıydı. Gözünün içi de aynı renkteydı. Ağzını açtığında azı dişleri uzun ve sivriydi. Bu kadın kurt değildi. Benim dişlerim biraz daha uzundu ve benim dişlerim bir şeyleri kesmek için daha uygundu. Ama bu kadının dişleri bir şeyi kesmekten çok bir şeyleri delmek için kullanılıyor gibiydi. İşte o zaman anladım. Bu kadın bir vampirdi ! Vampirlere hayatım boyunca inanmamıştım ama kendim bir kurda dönüşünce o kadının bir vampir olmasını da garipsemedim. Hem bu , onu bu kadar büyük bir güçle itmeme rağmen neden ölmediğini de açıklardı.
En son yanıma çömelen kertenkele vampir ( artık ona böyle diyeceğim) arkasından çok sivri bir şey çıkardı. Herhalde gümüş bir bıçaktır dedim. O sırada kafamı ağaca çarpmanın vermiş olduğu bir sersemlik vardı ve bulanık görüyordum. Ama kadının elindekine odaklandığımda onun gümüş bir bıçak değil de bir kazık olduğunu fark ettim .Ama dizilerde kazık vampir öldürmek içindir. Kurt öldürmek için değil ki ! Tam bunları düşünürken kadın kazığı tam kalbimin üstüne sapladı ve aynı anda bağırarak uyandım. Güneş yeni doğmuştu. Annemin koşarak yanıma gelmesi uzun sürmemişti.
“Dean ne oldu anlat lütfen” dedi.
“Tamam anne “ dedim ve dün olanları teker teker anlattım. Ama dönüşme kısmına gelince şaşırdı. Ciddi ciddi diğer kısımlara niye şaşırmadı. O kadar hızlı koşmama ya da vampir kertenkelenin ölmemesine niye şaşırmadı.
“Niye şaşırdın?” dedim
“Önce sen bütün hikayeyi anlat lütfen “ dedi annem. Ben de hikayemi ve rüyamı anlattım.
Annemin verdiği ilk tepki “Zaten o kadından şüphelenmiştim” olmuştu.
“Anne ne demek şüphelenmiştim. Tek şaşırtan o mu seni? Ayrıca ben rüyamda gördüm diye kadın bir vampir olacak değil ya” dedim.
“ Hayır tam da rüyanda gördüğün için vampir . Kurtadamların içgüdüleri çok yüksektir. Bu yüzden böyle şeyleri hissederler ve yanılmazlar” dedi.
“ Anne hala verdiğin tepkiye inanamıyorum. Anlattıklarım çok mu sıradan ? Ne yani sanki aile geleneği mi bu ? Biz ailecek her zaman kurda dönüşürüz. Kapıyı kırıp eve girer evi darmadağın ederiz. Gerçekten çok sıradan !”
“Sıradan olmayan tek şey senin dün dönüşmen dedi. Kurda dönüşmek bizim için sıradan çünkü biz bir kurtadam ailesi soyundan geliyoruz” dedi annem…
Arkadaşlar vote'larınızı ve yorumlarınızı bekliyorum :) iyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞUŞTAN ALFA
Manusia SerigalaDOĞUŞTAN ALFALAR.. ÇOK NADİRLER.. BİR TANESİ ARAMIZDA.. SONRADAN ARKADAŞININ ISIRIĞIYLA MELEZ OLAN BİR CADI.. ANNESİ BİR VAMPİR TARAFINDAN ÖLDÜRÜLMÜŞ DEAN ANNESİNİN İNTİKAMINI ALMAYA ÇALIŞIYOR AMA BUNU TEK BAŞINA YAPAMAZ. ANNESİNİN SÜRÜSÜNDEKİ KURT...