VAMPİRİ ÖLDÜRMELİYİZ

9.5K 632 38
                                    

Sabah her zamanki gibi okula gittim. Beni yine Alex karşıladı. Bir kere de bu kız benden sonra gelse !

Bir günaydın bile demeden üstüme atıldı.

“Dün öğretmenle konuştuktan sonra nereye kayboldun sen !” dedi

“ııı..şey…” Diye söze girmeye çalıştım. Ama dün olanları nasıl anlatabileceğim konusunda hiçbir fikrim yoktu. Alex benim şu ana kadar en iyi arkadaşım olmuştu. Hep yanımdaydı. Birine anlatacaksam ondan daha iyi birini bulamazdım.

“Ben bir kurt adamım dedim.” Nasıl söylemiştim bilmiyorum. Herhalde söyleyeyim de kurtulayım dedim kendi kendime.

“Memnun oldum ben de Jennifer Lopez” dedi.  Ne bekliyordum ? İnanmasını mı ? Yaa evet. Sanki kendisi bana gelip böyle bir şey söylese ben ona inanacaktım !!

“Ben ciddiyim” dedim soğuk bir sesle.

“Hmm evet “ dedi hafif bir kıkırdamayla. Çok sinirlenmiştim. Oradan bakınca böyle bir konuda şaka yapacak birisi olarak mı görünüyorum ben ? Eh belki öyle görünüyorum. Aman neyse !

Herhalde öfke patlaması da kurt adamlığın yan etkisi gibi bir şey. Kendimi kontrol edemeyip Alex’i duvara sıkıştırdım ve “Ben ciddiyim !” Diye bağırdım. Alex’in yüzünde önce şaşkınlık sonra da sinir gördüm.Beni üstünden itti ve “ Ne yapıyorsun be sen “ dedi.

“Bak gerçekten üzgünüm ama bu durumda en yakın arkadaşım bile beni anlamayacaksa ne yapabilirim ?” dedim.

“Bak Dean , hala sana inanamıyorum yinede dün ne olduysa bana anlat. Dinliyorum” dedi. Ben de dün ne olduysa hepsini anlattım. İnanmamışçasına bana bakıyordu. Hikayenin sonuna geldiğim de “ Ee ne düşünüyorsun?” diye sordum

“İlginç “ dedi.

“Yaa ciddi misin?” diye karşılık verdim.

“Eee ne yapacağız?” diye sordu.

“Neyi ne yapacağız ?”dedim.

“Sen bir kurt adamsın ve hayatına okulda mı devam etmek istiyorsun?” dedi.

“ Hiç değilse annem ne yapmam gerektiğini söyleyene kadar” dedim.

Bundan sonrası normal günlerle aynıydı. Derse gir ,çık falan falan.. Bu konuyu bu gün bir daha açmadık.

Eve geldiğimde annem stresli bir halde beni bekliyordu. Beni görür görmez “Oh tanrıya şükür iyisin” dedi.

“İyi olmamam için bir sebep mi var?” dedim.

“O vampiri bu gün gördün mü?”dedi. Gerçekten ben de yeni fark ediyorum. O salak vampir kertenkeleyi hiç görmedim bu gün.

“Hayır görmedim . Niye bu kadar çok ilgileniyorsun ki o vampirle?” dedim.

“Çünkü sürümle birlikte onu öldürmemiz gerekiyor” dedi annem.

ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜMLER SİZİN İSTEĞİNİZ ÜZERİNE GELECEK. İLGİ NE KADAR ÇOK OLURSA O KADAR ÇOK PAYLAŞABİLİRİM :) İYİ OKUMALAR .. VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. :)

DOĞUŞTAN ALFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin