---Dean---
Dodds’un John’u kaçırması olması beni deli ediyordu. Ben bir sürünün alfasıydım ve alfası olduğum sürüyü korumak zorundaydım. Eğer sürümden birileri kaçırılıyorsa bu benim suçumdu ve bunu düzeltmem gerekiyordu. Ama önce yapmam gereken bir şey daha vardı… Bir sorunun cevabını bulmak .. Dodds John’u neden kaçırdı ?
---Alexandra---
Dean , ben ve bütün sürü Dean’in ortaya attığı sorunun cevabını bulmaya çalışıyorduk. Gerçekten Dodds John’u neden kaçırmak isteyebilirdi ki ? Dean’e acı vermek istediği gelmişti aklımıza ama o teori çok kısa sürede çürüdü çünkü Dodds zaten Dean’i öldürmek istiyor. Ona neden önceden acı vermek istesin ki ? Dean’i öldürmek için yapması gerekenlere odaklanması gerekiyor ki burada da Dodds’un planını anlıyoruz. Dodds , John’u kurban edip güç toplamak yani Dean’i yenmek için yapıyor. Bu teoriyi de Elena çürütmeye kalktı:
“ İyi tamam ama beş tane kurt adam kurban etmesi gerekiyor. John tek başına yetmez…” O an Dodds’un planı aklıma geldi … Bir kurt adam ona yeterdi çünkü bir kurt adam rahatlıkla başkalarını dönüştürüp Dodds’un kurban etmesi için yeterli sayıda kurt adam yapabilirdi. Bunu herkese söylediğimde ne kadar mantıklı olduğunu herkes kabul etmek zorunda kalmıştı. Sözü Dean aldı:
“ O zaman yapmamız gereken şey John’u bulmak ve onu kurtarmak. Alex , Rachel siz yer bulma büyüsünü yaparsınız. Sonra beraber gidip John’u kurtarırız.” Bu büyü için John’un kanı gerekiyordu ama neyse ki evde yaşayan herkesin kanından bir örnek aldığımız ve sakladığımız bir yer vardı.
Büyüyü yapmaya başladık. Şehrin bir haritasını aldık ve ortasına John’un kanından birkaç damla damlattık. Sıra büyülü sözcüklerdeydi. Ama daha sözlerin yarısına gelmeden başıma bir ağrı girdi. Çok şiddetli bir ağrıydı bu . Sonra aynısının Rachel’a da olduğunu fark ettim. Neden böyle bir şey oluyordu !
Bir süre sonra baş ağrılarımız geçtiğinde Rachel konuşmaya başladı:
“ Dodds kendi cadılarından birisine yer bulma büyüsünü yapamamamız için büyü yaptırmış olmalı. Baş ağrılarının sebebi oydu.”
“Peki ne yapacağız?” Bunu soran Dean’di.
“Rick bir fikrin var mı ?” bunu Rick’e ben sormuştum çünkü genelde böyle şeyleri hep o bilirdi. Sonra onun da düşüncelere dalmış olduğunu ve benim sesimle kendine geldiğini fark ettim.
“Evet Alex bir fikrim var. Dean bu sürünün alfası ve betalarıyla bağlantısı olan bir kişi. Daha önce denendiğini duymadım ama Dean yeterince odaklanırsa John’un yerini bulma şansı var.”
“Tamam hadi başlayalım. John’u bulmak için sabırsızlanıyorum.” Bunu söyledikten sonra Dean John’a odaklanmaya başladı.
Aradan yarım saat geçmişti ama Dean hala bir şey bulamamıştı. Böyle giderse Dodds’a tüm dünyayı kurt adam yapmaya yetecek kadar vakit vermiş oluyorduk. Sonra aklıma bir fikir geldi.
“Belki de John’a ait bir şeyi elinde tutarken odaklanmayı denersen , onun bir eşyasını hissedersen ve koklarsan belki de daha kolay bulabilirsin Dean.” Elena bana hak verip hemen John’un odasına çıktı ve ölen annesinden kalan en sevdiği eşyası olan beysbol kepini getirdi. Dean önce şapkayı kokladı , sonra şapka ellerindeyken gözlerini kapadı ve John’a odaklanmayı tekrar denedi.
Aradan bir ya da iki dakika geçmişti ki gözlerini açtı ve :
“Nerde olduğunu biliyorum !” diye bağırdı ve koşarak kapıdan çıktı. Biz de tereddüt etmeden onu takip etmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞUŞTAN ALFA
Hombres LoboDOĞUŞTAN ALFALAR.. ÇOK NADİRLER.. BİR TANESİ ARAMIZDA.. SONRADAN ARKADAŞININ ISIRIĞIYLA MELEZ OLAN BİR CADI.. ANNESİ BİR VAMPİR TARAFINDAN ÖLDÜRÜLMÜŞ DEAN ANNESİNİN İNTİKAMINI ALMAYA ÇALIŞIYOR AMA BUNU TEK BAŞINA YAPAMAZ. ANNESİNİN SÜRÜSÜNDEKİ KURT...