Muzaffer: Zengin bir iş adamı. Karamaner holdinginin sahibi, güçlü, zeki, hırslı, otoriter bir iş adamı. Oldukca karizmatik ve yakışıklı bir erkek. Bir oğlu vardır. Karısı oğlunu doğururken ölmüşdür. Kalbini aşka kapatmış, hayatını oğlu Merte ve işine adamıştır.
Nefise: akıllı, güzel, başarılı bir avukat. İnandığı her davaya canıyla sarılır. Şimdiye kadar her davasını kazanmışdır. Bir kez evlenmişdir. Kocasından ihanet yüzünden ayrılmıştır. Aysun ve Cemre adında 2 kızı vardır.
Sedat: Nefisenin eski kocası. Nefiseye ihanet etmiştir. Pişman gibi görünse de hala kadınlarla gününü gün etmekte. Ve Nefisenin kendisine dönmesi için elinden geleni yapıyor.Cemre: Nefisenin büyük kızı.17 yaşında. Deli dolu, asi, atara atar, gidere gider ama kendiliyinde çok iyi bir insan. Annesine çok düşkün.
Aysun: Nefisenin küçük kızı. 7 yaşında.
Mert: Muzafferin oğlu. 7 yaşında.
Onur: Muzafferin üvey kardeşi.
Zerrin: Muzafferin üvey annesi. Muzafferi de hep öz oğlu Onur kadar çok sevmişdir.
Tuğba: Muzafferin şirketinde önemli bir konumda çalışıyor. Muzaffere aşık ve bunu ona itiraf etmiş. Aralarında dostluk var. Ama Muzaffer onu sevememiş bir türlü.
Fırat: Muzafferin can dostu. Bekar. Çok iyi bir insan.Mine: Nefisenin avukat olan arkadaşı. Çok iyi bir insan ve deli dolu bir kadın.