Muzaffer sekreteri Sema ve yardımcısı Erol beyle havaalanında Nefiseni bekliyordur. Muzaffer Nefiseni aramak için telefonunu eline alır.
E: Nefise hanım da geldi
N: merhaba
M: Merhaba
S: Merhaba Nefise hanım
E: Merhaba
N: çok bekletmedim umarım
M: yok zaten uçuşa 1 saat var
N: 😊
50 dakika geçmiştir. Bizimkiler uçaktadırlar. Nefise ve Muzaffer yanyanadır. Nefise oldukça tedirgin görünüyordur.M: Nefise
N: e efendim
M: sen korkuyormusun?
N: yok korkmuyorum, korkmuyorum da, ben hep uçakda tedirgin olurum😑 tehlikeli gelir bana hep😐
M: ben yanındayken korkmana gerek yok Nefise. Hem güvendeyiz. Ve ben senin yanındayım.
Muzaffer Nefisenin elinden tutar. Nefise önce eline sonra Muzaffer bakar. Ve gülümseyerek elini çeker. (Erol ve Sema da bunu görürler ve kendi aralarında dedi kodu yapmaya başlar😉)
S: Ben anlamışdım zaten aralarında bir şey olduğunu. Her hallerinden belliydi zaten
E: alt tarafı bir elini tutdu Sema. Hem Nefise hanım da çekti hemen, sevgili olsalar çekmezdi
S: valla Erol bey, ben anlarım sevgili olsunlar olmasınlar farketmez. Bunlar bir birine aşık😍
E: aşk mı? Abartıyorsun...
S: her hallerinden belli😍 zaten Muzaffer bey çok belli ediyor, Nefise hanım da saklamaya çalışıyor ama adama bakışları ele veriyor onu bir kere
E: hadi hadi kalkıyor uçak şimdi kapatalım bu konuyu
Sema iç ses: (ay sanki biz bilmiyoruz senin Nefise hanımdan hoşlandığını😒 bozuluyorsun doğal olarak ama şansına küs😄 )Yolculuktan 8 saat geçmiştir. Akşamdır. Muzafferleri ortakları karşılamış, 5 yıldızlı bir otelde yerleştirmişdir. Yarın toplantı olucak ve anlaşma yapılacak. O yüzden bu gün dinleniyorlardır. Muzafferle Nefisenin odaları da karşı karşıyadır.
Muzaffer odasında oturmuş düşünüyordur. Bu iş gezisinde Nefiseyi kazanmalıydı. Bu bir şansdı ve değerlendirmeliydi.
Nefise de kendi odasındadır. Almaniyaya gelir gelmez evle konuşmuşdur. Sedat kızları 1 haftalık götürmüşdür kendi evine(Cemre de Aysun da babalarıyla vakit geçirmeyi çok seviyordur, Sedat zaten kızlarına çok düşkündür her ne kadar çok vakit geçirmese de)
Muzaffer dayanamaz ve Nefiseye mesaj atar.
Mesaj: küçük bir geziye ne dersin?Nefise telefonuna bakar. Mesaj Muzafferdendir. Nefisenin yüzünde tebessüm oluşur. Ve cevap yazar.
Nefise Mesaj: bu saatde mi?
Muzaffer Mesaj: evet, Erolla Sema çok yorgunmuş yoksa onları da davet etmiştim(bunu sırf Nefise endişelenip reddetmesin diye demişdir)Nefise mesajı okur ve son cümleye biraz bozulur.
Nefise Mesaj: tamam, hazırlanıyorum.
Muzaffer çok mutludur, Nefiseni bir sürü yere götürmeyi planlıyordur.
Muzaffer Nefisenin odasının kapısını çalar.
Nefise kapını açar. Nefise çok güzel görünüyordur😍 Muzaffer her zamanki gibi hayran hayran baka kalmışdır Nefiseye😊 (sade rahat bir elbise giymişdir Nefise, Muzaffer de spor)M: çok güzel görünüyorsun :)
N: teşekkür ederim😊 nereye gidicez?
M: aslında seni götürmek istediyim bir sürü yer var ama saat geç olduğu için bir kaç yere gidicez.
N: tamam😊Muzaffer ve Nefise otelden çıkarlar.
M: İyice uyuyup dinlendin dimi?
N: evet
M: 1 2 saat sonra uykum var yorgunum deme de ;)
N: 😊Muzaffer Nefiseni önce çok güzel bir restorana götürmüşdür(Otelde de yemişlerdir ama aşk iştahı açıyormuş demek😂)
Sonra şehri dolaşmışdırlar, Muzaffer bir sürü yer göstermiş, anılarını anlatmışdır Nefiseye. Üniversite yılların anlatmışlardır bir birlerine, en güzel anılarını☺
Çok konuşup çok güldükten sonra Muzaffer Nefiseni çok güzel, sakin bir yere götürmüşdür. Oturup sohbet etmek için. Çünki bazı şeyleri konuşmanın zamanıdır diye düşünüyordu artık Muzaffer.N: burası da çok güzel :) Cennet gibi.. bu gece hayatımın en güzel gecelerinden oldu, çok eğlendim sayende :) uzun zamandır hiç bu kadar gülmemiştim, teşekkür ederim..
M: Ben sana aslında yalan söyledim
(Nefise bir anda şaşırmıştır)
N: yalan mı? Ne yalanı?
M: Sema ve Erola gezmeyi teklif etmemiştim..
(Nefise önce susar)
N: neden öyle dedin peki
M: çünki seni tanıdığım günden beri ben de hiç olmadığım kadar mutluyum...Nefise gözlerini etraftan çekerek Muzaffere bakar. Muzaffer de Nefisenin yüzüne bakıyordur. Artık hislerini içinde tutamıyordu, tutmak istemiyordu.. bu aşkı yaşamak istiyordu çünki.. Nefisenin sadece patronu olmak istemiyordu. Muzaffer Nefisenin gözlerinin içine bakarak devam eder.
M: Senin gözlerin hayallerimin en güzel mekanı, senin olduğun her yer benim cennetim
Nefise şaşkındır. Aslında Muzafferden bir şeylerin itirafını bekliyordu ama böylesine bir itiraf.. bu aşk itirafıydı..bu çok derin cümlelerdi...
M: susma Nefise, susma artık nolursun. Been.. ben...Sana karşı hislerim olduğunu görmemek için kör olmak gerekir. Daha fazla tutamıyorum içimde ben. Sen de tutma içindekileri nolur
Nefise ne demeliydi ne söylemeliydi bilmiyordu. Bildiyi tek şey kalbinin yerinden çıkacak gibi atmasıydı. Kalbinde çok büyük bir heyecan vardı. Kalbi çok hızlı atıyordu ve, vee bu heyecan korkudan değildi, bu heyecan bir çok duygunun karışımıydı ve bu duygulara mutluluk da dahildi.
N: ben ne söyleyeceğimi bilmiyorum Muzaffer
Muzaffer öylece izliyordur Nefiseni
N: açıkcası evet, yani bana ilgini hiss ediyordum tabi ama ben...
M: SENİ SEVİYORUM
Nefise öylece baka kalır. İlk kez Muzaffer ona "Seni seviyorum" demişti. Nefise bu iki lafın ne kadar derinden geldiyini Muzafferin sesinin tonundan hiss etmişdi. Hem de tam solundan hiss etmişdi❤
Nefise Muzaffere o kadar güzel bakıyordu ki... gözleri gülümsüyordu resmen :) dudaklarından da gülmek geliyordu içinden ama tutuyordu kendini, yanlış yapmaktan korkuyordu, bu ilişkiden korkmuyordu ama sonra üzülmekten korkuyordu. Neden düşünüyordu ki bu kadar sonunu? Aşka teslimiyet bu kadar mı zordu?
Hiç bir şeyi, hiç kimseyi ve en önemlisi sonrasını düşünerek yaşanamazdı aşk... Düşünmemeliydi...
Nefise artık hislerini Muzaffere söylemek için konuşmaya çalışır.
N: aslında, been
Muzaffer elini Nefisenin dudaklarına dokundurur.
M: Şişşt
M: ben cevabımı aldım. Gözlerin konuşdu az önce ve anlatdı bana tamam mı?
N: ne dedi gözlerim? Belki de yalan söylemişdir sana😶
M: gözler yalan söyler mi?
Muzaffer Nefiseye yaklaşır. Artık burun burunadırlar. Muzaffer Nefisenin kokusunu içine çeker. Ama dudaklarını dudaklarına dokundurmaya tereddüt eder. Muzaffer Nefisenin gözlerine bakar ve gözlerini kapatır. Nefide Muzafferin önce yüzüne sonra dudaklarına bakar, gözlerini kapatır. Ve ilk hamle Nefiseden gelir. Nefise Muzafferi dudaklarından öper💏 ve ayrılır. Gözlerini açmaz. Muzaffer tüm şaşkınlığını üzerinden atarak Nefiseni kendine çeker ve öpüşürler💏❤Sevgili okurlar, dizide olmayan ve merak etdiyiniz karakterlerin fotoğraflarını tanıtımda paylaşdım. Ve resmi instagram hesabımda da.(hayalin nefmuz hali_instagramda adım)
Bölümle ilgili yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar :) oy vermeyi unutmayın😊 eleştirileriniz varsa da dinliyorum. Teşekkürler❤