14

618 47 0
                                    

-Momo! Trezestete! Te simti bine? aud eu voci in timp ce eram miscata ca sa ma trezesc

Ma ridic usor in sezut si ma uit in jur. Eram privita de 3 perechi de ochi. S-a intamplat ceva?

- Ce e? intreb eu derutata

- Te simti bine? intreba Ra Mi

- Da, de ce nu as fi?..

- E 2 pm! Am crezut ca esti bolnava de dormeai atata! zise Min Ra

- E 2?!! tresar eu uimita

- Da, afirma Ji Ya indiferenta apoi iesii din camera

- Noi mergem sa ne antrenam. Ar trebuii sa te trezesti, nu e bine sa domi mult, imi zise Min Ra apoi amndoua se duc dupa Ji Ya

Am coborat din pat apoi m-am uitat la ceas. Aveau dretate, era 2 deja. Sa fiu sincera, nu am apucat sa dorm prea bine din cauza mainii ce incepea sa ma doara la fiecare miscare mica. Se pare ca acum e mai bine, nu ma mai doare ca ieri.

Dupa ce m-am spalat pe dinti mi-am luat haine noi si am pornit spre cantina pentru am lua o sticla de iaurt de baut. In timp ce mergeam ma uitam la mana, inca bandajata, si ma gandeam la J-Hope. Stiam ca e bun cu cei din jur si ca ii ajuta, insa nu ma gandeam sa fie chiar asa. Multi dansatori si idoli nu sunt ceea ce arata la televizor. Se pare ca J-Hope e chiar ceea ce se vede pe micile ecrane.

Ajunsa in cantina, ma duc la aparat si bag 2 monezi urmand sa apas pe buton astfelt bautura pea cazad. Imi scot iaurtul din copartiment apoi in desfac si il dau peste cap. A fost asa buna incat deja simt nevoia sa ma antrenez toata ziua.

Arunc sticla goala in cosul de gunoi apoi pornesc grabita spre sala, insa intru in cineva din greseala. Ma opresc, fac un pas in spate apoi imi ridic usor privirea si pregatindu-ma sa imi cer scuze.

- Uh. J-Hope sambae.....ăăăă... scuze, nu ma uitam pe unde merg, zic eu mai facand un pas in spate

- Nu e nimic, zise el bland. Cum iti e mana? intreba el iar eu tresar

- Huh?... Um.. E mai bine. Datorita tie... zic eu coborand din nou privirea

- Nu spune asta, zise el stanjenit. Te duci sa te antrenezi?

- Da, ii raspund eu imeidat

- Antreneaza-te cu cap, zise el privindu-ma serios apoi isi continua drumul

M-am uitat dupa el pana cand s-a facut nevazut. Am zambit fara sa imi dau seama apoi m-am intreptat spre sala de antrenamente. Din fericire era goala asa ca am dat drumul la muzica tare. Odata muzica pornita corpul a inceput sa mi se miste singur.

Am repetat acelas dans de zeci de ori pana cand am ramas fara putere

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am repetat acelas dans de zeci de ori pana cand am ramas fara putere. M-am asezat in sezut in fata oglinzii si am inchis ochii, adunandu-mi puterile. Eram numai eu si linistea ce ma inconjura. Simteam cum imi recapatam energia. Ma simteam asa de bine.

Cred ca am stat asa in jur de jumat de ora. Imi recapatasem complet energia iar mintea imi era limpede, ma simteam ca nou nouta. Imi deschis usor ochii si tresar odata ce vad o cutiuta de suc natural pusa in fata mea. Am luat cutiuta de cus in mana si m-am ridicat uitandu-ma in jur. Nu era nimeni. Eram singura din incapere. M-am uitat la cutiuta de suc apoi am ridicat din umeri. Am desfacut-o si am baut-o dintr-o inchititura.

Am mai repetat de cateva ori coregrafia apoi am dat sa ies pe usa insa dau de cineva.

- OH, Momo, tocmai te cautam, zise doamna Park

- S-a intamplat ceva? intreb eu desii cred ca stiu ce urmeaza sa imi zica

- CEO mi-a dat lista cu orarul tau de saptamana asta, zise dansa luandu-ma prin surpindere

- Orar? Credeam ca trebuie sa merg la el in biro...

- Trebuia, insa e ocupat cu debutul tau asa ca m-a rugat pe mine sa vin. Ar trebuii sa ne asezam? zise dansa intrat in sala de repetitii

Ne-am asezat apoi amandoua pe banca si am inceput sa ne uitam pe o foaie cu un tabel.

- Cum azi e duminica am planificat tot de luni pana duminica. Vei fi complet ocupata. Sa vedeem~ Luni vei avea o sedinta foto pentru haine sport, marti vei merge sa filmezi niste parti ce vor aparea in mv-ul unei trupe de baieti

- Cantareti? intreb eu putin nedumerita

- Da. Miercuri ai o sedinta foto pentru debutul tau, joi ai liber pentru a face o coregrafia cu care vei debuta..

- Cum? Sa imi fac coregrafia de debut? Eu? Singura? intreb eu uimita da totusi speriata

- Da, nu te crezi in stare? intreba ea serioasa

- Nu de asta, credeam ca o sa am un coregraf care mi-o face...

- CEO a vrut sa te puna la un test: te lasa sa iti faci coregrafia iar joi seara trebuie sa i-o arati, daca nu ii place un coregraf v-a fi acolo cu o noua coregrafie ce trebuie sa o inveti pana vineri la 10 am.

- De ce pana atunci?

- Pentru ca de Vineri pana duminica vei filma pentru mv-ul de debut, termina ea iar eu o priveam in gol. Ar trebuii sa mergi la culcare. Maine o sa vin sa te iau sa mergem la studioul foto!~

- Mergem impreuna?

- Ah, nu ti-am spus? Voi fi managerul tau, zise dansa zambind

- Serios? intreb eu cu un zambet larg pe fata

- Da~ zise ea zambind. Acum du-te in camera, zise ea serioasa

- Am inteles~ zic eu si ma ridic dand sa plec

- La 8 sa fi gata~ zise ea tare iar eu aprob

Fac o plecaciune apoi ies in graba din sala indreptandu-ma spre dormitoare. Intru in camera si ma bag direct la somn. Eram asa entuziasmata de ziu de maine.


-------------------------------------------

Sper sa asteptati ce urmeaza ^^ Si inca ceva, astept sa alegeti intre cele 7 carti. Daca nu stiti la ce ma refer puteti sa aruncati o mica privire la sfarsitul capitolului 13. Multumesc ca imi cititi cartea :)

Pas cu pasUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum