La agentie totul era normal. J-Hope insa se uita dupa Momo. Vroia sa o intrebe de ce nu venise aseara. Insa nu era de gasit.. J-Hope s-a gandit ca poate v-a venii la ora mesei asa ca nu a mai cautat-o.
Fetele si Min Ki se comportau ca si cum nimic nu s-a intamplat. Erau normali.
Era ora 12 asa ca toti s-au indreptata spre cantina. J-Hope se indrepta cu pasi mari spre masa sperand ca o v-a vedea pe Momo, insa toti erau acolo cu exceptia ei. J-Hope se aseaza la masa si incepu sa se uite in jur, asteptandu-o pe Momo.
- Dupa cine te uiti? intrema Min Ki pe J-Hope
- Dupa Momo. E timpul mesei si nu vine. Nu ati vazut-o? intreba el pe cei de la masa insa fara raspund
- Poate se antreneaza. Doar e la inceput de debut, nu? zise Min Ki si isi continua mancarea
Dupa ce a terminat de mancat, J-Hope se indrepta spre cele 4 sali de antrenament. Momo nu se afla in niciuna. Se indrepta spre sala de sport, nu era nici acolo. J-Hope incepu sa se ingrijoreze.
J-Hope era in camera lui, privea tavanul. Managerul lui intra in camera.
- Am terminat, zise managerul apoi ii arunca telefonul in pat
- Mersi hyung, zise J-Hope si deschise telefonul
- Data viitoare ai grija ce descarci. Nu a fost usor sa scap de virusi, il certa manageru insa vazu ca nu ii raspundea asa ca a iesit din incapere
J-Hope se ridica imediat in sezut vazand ca are un mesaj de la Momo. Il deschide imediat si incepu sa citeasca: "Fabrica abandonata. Aud si un tren. Repede." J-Hope privii confuz mesajul. Nu intelegea ce vroia sa zica asa ca a decis sa o sune insa telefonul ii era inchis. A coborat din pat, si-a bagat telefonul in buzunar apoi incepu sa se implimbe prin agentie, poate dadea de Momo.
Deja trecuse ore intregi in care a fost prin fiecare colt al agentiei. Deodata maknaeul trupei Taigers apare in fata lui.
- S-a intamplat ceva? intreba J-Hope
- Hyung... Stii cumva unde e Momo? intreba el ezitand
- Si tu o cauti? intreba J-Hope imediat
- Ce vrei sa zici? Nu o gasesti? intreba el deodata ingrijorat
- Ya! S-a intamplat ceva? intreba el devenind agitat
- Vezi tu.. L-am auzit pe Min Ki hyung vorbind cu cineva si.. si... credeam ca e o gluma insa nu am vazut-o pe Momo toata ziua..
- Ce ai auzit? devine J-Hope serios
- L-am auzit pe Min Ki hyung zicand ca o v-a duce pe Momo intr-un loc stabilit de ei.. Daca e adevarat ce am auzit? intreba el ingrijorat
J-Hope tresarii deodata amintindu-si de mesaj si o lua la fuga. Afara era deja intuneric. J-Hope alerga spre cea mai apropiata gara sperand ca totul e inregula.
CITEȘTI
Pas cu pas
Fanfiction5 ani de antrenament... pentru ce? De ce am crezut ca o sa fie asa de usor sa debutezi ca dansatoare? Nimic nu e cum mi-am imaginat...