Sedinta foto pentru debutul meu s-a terminat. A fost usor avand in vedere ca stiam cum sa ma port si mai ales fiinca a fost nevoie sa fiu eu insami.
Cum sedinta foto s-a terminat mai repede, restul zilei am avut-o libera. Eram asa obosita si somnoroasa... Deodata mi s-a facut foame, m-am uitat la ceas, se pare ca era ora pranzului. Am inceput sa ma misc incet spre cantina. Mi-am luat niste spaghete apoi m-am intreptat spre masa. M-am asezat si am inceput sa mestec prin mancare.
- Hei~ Sunt invizibil? aud eu o voce
- Wah, ce m-ai speriat! zic eu deodata. Ah.. J-Hope sambae... nu stiam ca esti aici...
- Wah... Acum nu ma mai vezi? intreba el dezamagit
- NU! zic eu imediat. Nu vroiam sa zic asta, doar ca sunt asa obosita incat nu am bagat de seama, scuze...
- Aaa. Asta era, zise el razand. E greu?..
- Nu, e distractiv, doar ca am dormit 4 ore asa ca sunt putin cam somnoroasa, atata tot..
- Inteleg. Oare v-a venii ziua cand vom sta pe aceeasi scena? Sa dansam impreuna? zise el iar eu imi ridic privirea
Eram uimita de cele zise. Sa ajuns sa dansez cu J-Hope pe aceeasi scena? Waaaa, ar fi un vis devenit realitate.
- Nu cred ca sunt asa de buna, zic eu coborandu-mi privirea
- De ce mereu zici asta? Ar trebuii sa te uiti mai bine in oglinda cand te antrenezi si ai sa vezi cat de talentata esti, zise el zambind
De fiecare data stie cum sa isi aleaga cuvintele si cand sa le foloseasca.
- Deodata nu mai am pofta de mancare, zic eu bagand furculita printre spaghete. Trebuie sa merg sa ma antrenez. Am doar o zi si cateva ore sa fac o coregrafie... zic eu putin neincrezatoare
- Te vei descurca. Ai zis ca ma cunosti, insemna ca stii ca atunci cand zic ceva am dreptate, nu? zise el privindu-ma zambind
- Da.. zic eu zambind la randul meu
Am lasat tava si m-am indreptat fix spre sala de antrenamente. In drum spre sala m-am intalnit cu fetele.
- Te duci sa te antrenezi, Momo? ma intreba Ji Ya
- Da, voi? intreb eu putin grabita
- La fel, nu vrei sa ni te alaturi? ma intreba Ra Mi
- Scuze, azi trebuie sa incep ceva si nu am timp, chiar imi pare rau, zic eu si trec pe langa ele marind pasul spre sala
Odata ajunsa in sala m-am asezat pe banca si am inceput sa ma gandesc daca sa continui cu coregrafia la care deja lucram sau sa fac alta noua. Mai aveam doar 24 de ore pana cand trebuia sa i-o arat lui CEO, as putea sa fac una nou nouta?
Dupa 2 ore de gandit am decis sa imbunatatesc coregrafia deja inceputa. Am bagat CD-ul si am inceput sa ma misc. Coregrafia nu era grea insa simteam ca trebuie sa adaug un pic mai mult, sa fie mai grea si mai... misto.
Am lucrat timp de 10 ore si nu adaugasem mult in coregrafie. Oare ca acum am acea presiune sa o termin repede si mai ales ca o sa fie coregrafia de debut?
M-am asezat pe banca si mam uitat la ceas. Era aproape 1 am. Eram obosita, trebuia sa dorm daca vreau sa mai contnui. M-am dus in dormitor si m-am asezat in liniste in pat adormind imediat.
M-am trezit la 8 am si m-am dus sa imi iau un covrig apoi m-am indreptat direct spre sala de repetitii. Azi aveam inspiratie si chiar multe idei noi. Mai aveam 10 ore pana cand trebuia sa ii arat coregrafia lui CEO asa ca m-am pus serios pe treaba.
Am mancat repede covrigul apoi am dat drumul muzicii. M-am miscat repede si am adaugat noile idei sa vad cum arata. Unele mergeau altele nu, am ales ce mi se pare mai bun si am inceput sa o repet iar si iar si iar si iar pana cand am decis ca asta e buna si merita incercat.
Am pus telefonul rasmat de oglinda apoi am dat drumul la muzica iar inregistrarea a inceput iar eu dansul.
Dupa ce am terminat de dansat, si am oprit inregistrarea, m-am uitat la ceas. Era fix cu o jumat de ora mai devreme. Mi-am luat telefonul si m-am grabit sa-mi gasesc managerul.
- Am terminat dansul, zic eu respirand greu
- Buna treaba. Arati epuizata, zise dansa razand
- Eh.. Sunt bine, zic eu zambind. Ii aratam acum lui CEO?
- Da, sa mergem~ zise dansa apoi ne-am indreptat spre biroul lui CEO
Am intrat impreuna si ne-am asezat pe canapea. Dupa 5 minute de asteptare CEO apare si se aseza pe fotoliu.
- Ia sa vedem ce ai pregatit pentru mine, zise el nerabdator
Am dat la inregistrare apoi i-am dat telefonul sa se uite. Zambea insa avea si momente cand nu se misca, fara nici macar o expresie faciala.
- Hmm... Cu ce sa incep? incepe el facandu-ma sa ma ingrijorez. Coregrafia e buna, insa... mici scapari vizibile. Coregrafia ta v-a fi folosita pentru debut, insa cineva te va ajuta sa o imbunatatesti, esti de acord?
- Cu siguranta, zic eu fara sa ezit
- Atunci, crezi ca esti in stare sa inveti coregrafia pana maine dimineata? intreba el privindu-ma atent
Eu stau putin pe ganduri, insa raspund fara ezitare.
- Desigur, voi da tot ce am mai bun~ zic eu zambind larg
- Atunci, ar trebuii sa mergi in sala de antrenamente, v-a venii imediat si persoana ce te v-a ajuta.
Eu am facut o plecaciune si m-am grabit spre sala de antrenamente. Se pare ca am ajuns prima. M-am asezat pe banca si am asteptat. Oare cine e?
Deodata usa se deschise si ma ridic imediat in picioare.
- Oh, J-Hope sambae? Ce faci aici? intreb eu confuza
- Pai... Am venit sa te ajut cu coregrafia, zise el zambind larg
- Huh?... tresar eu
CITEȘTI
Pas cu pas
Fanfiction5 ani de antrenament... pentru ce? De ce am crezut ca o sa fie asa de usor sa debutezi ca dansatoare? Nimic nu e cum mi-am imaginat...