18.1

466 49 6
                                    

Eram amandoi raspati de oglinda si priveam in fata. Rasesem asa mult incat, eu una, obosisem. Era cam liniste asa ca imi intorc privirea spre J-Hope.

- O? tresar eu vazand ca doarme

Am ras in soapta apoi imi ridic mana cu intentia sa il misc usor sa il trezesc insa acesta se lasa usor spre mine urmand sa cada cu capul pe picioarele mele. Ramasesem nemiscata. Inima incepu sa bata mai tare. Mi-am coborat privirea si l-am vazut cum dormea ca un copil mic. Mi-am dat parul peste ureche si am inceput sa il privesc mai antent. Chiar si cand doarme arata ca un inger. Am zambit fara sa vreau. Mi-am ridicat mana, din nou cu intentia de al trezii, insa mana mi se indreapta spre fata lui. Mai mult, si mai mult, vroiam sa ii dau parul de pe fata. Mi-am dus mana pana cand aceasta a atins parul lui. I-am dat parul in parti apoi am zambit. Mi-am indeparta repede mana si am pus-o in dreptul inimii - batea tare. M-am intors usor cu fata spre oghilnda - eram rosie. Atunci ochii mi s-au marit. Mi-am intors privirea la J-Hope si l-am privit atent. Acum stiu... acum stiu de ce inima imi bate asa repede cand sunt cu el si cand ma priveste in ochi. Acum stiu... Pabo! Sunt asa o pabo...

L-am ridicat usor pe J-Hope si l-am sprijinat de oglinda. M-am uitat din nou atent la el, credeam ca inima imi batea sa repede din cauza ca eram langa idolul meu. Credeam ca sunt coicidente. Nu credeam ca... defapt... era alt motiv...

- J-Hope sambae? Trezestete, zic eu in timp ce il miscam usor

- Uh? Ah! Am adormit? zise el intizandu-se. De cand dorm?

- Nu de mult, mint eu

Il lasasel sa doarma pe picioarele mele timp de o ora, in care m-am uitat la el si am facut diferenta intre iubirea ca idol si iubirea ca barbat. Dupa ce am mai vorbit putin despre debut ne-am dus spre dormitoare. M-am dus fix in pat si am adormit cu gandul la el si la cat de chioara am fost tot acest timp.


----------------------------------

O mica surpriza pentru voi!~~ ^^ Sunt asa fericita ca va place cartea ^_^

Pas cu pasUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum