P.N.
Poate va intrebati despre cei 4. Ei bine imediat ce Momo i-a spus tot lui CEO acesta i-a reclamat la politie pentru rapire si tentativa de omor. Cei 4 au fost dusi la procuratura si au avut un proces lung. Verdictul a fost de 2 ani de inchisoare. Acum, iesiti din inchisoare, duc o viata grea fiinca nu mai au cum sa isi faca o cariera in dans sau orice cariera ce necesita aparitia pe ecrane, nimeni nu vor sa ii angajeze stiind ce au facut. Viata e cruda cu cei ce si-o cer.
Taigers au inceput de la zero cu trupa si se pare ca fanii lor sunt chiar inteligenti si nu i-au acuzat si pe ei pentru ce a facut Min Ki. Ba chiar maknaeul a fost laudat fiinca acesta a spus cele auzite intamplator. Trupa a devenit mai faimoasa decat era inainte si mai respectata de celelalte trupe. Ba chiar sunt un model pentru faptul ca au luat-o de la zero si au resit sa isi refaca imaginea.
Cat despre Momo si J-Hope, ei au avut o nunta privata - prezenti fiind decat familia, rudele si prietenii apropiati. Nunta a fost memorabila. Dupa nunta acestia s-au mutat in noua lor casa nu departe de agentie iar dupa cateva saptamani au merg in Japonia pentru luna de miere.
Poate va intrebati daca au avut copii. Ei bine au o mica dansatoare. Se spune ca fetita deja a inceput sa danseze impreuna cu parintii ei. Cei trei sunt o familie fericita si unita. Cu un viitor in fata, fani ce ii incurajeaza in fiecare moment si familie ce ii ajuta la greu.
-------------------------------------------------------
Se pare ca am ajuns la sfarsitul cartii... Vreau sa va spun ca va multumesc fiinca mi-ati citit cartea pana la final si ca ati asteptat fiecare capitol in parte.
Voi incepe sa postez urmatoarea carte dupa ce voi scrie inca cateva capitole la ea. Cred ca atunci cand voi ajunge la 20 capitole scrie voi incepe sa si postez. Am decis sa le fac mai scurte si multe ca sa pot posta mai repede decat putine si lungi si sa postez mai greu.
Ei bine urmatoarea carte va fi cu Namjoon care i se v-a schimba viata dupa ce primeste o oglinda ce iti poate arata viitorul. Cartea va cuprinde momente romantice, momente amuzante si momente mai putin placute. Se de data asta sper sa va placa si.... ne citim cand oi incepe sa postez ^_^
CITEȘTI
Pas cu pas
Fanfiction5 ani de antrenament... pentru ce? De ce am crezut ca o sa fie asa de usor sa debutezi ca dansatoare? Nimic nu e cum mi-am imaginat...