8. BÖLÜM ~ TANIŞMA.

56 6 0
                                    

Ateş bana ters ters bakarak:
"Hayırdır yaa . sen benim sevgilimsin bu bir. İkinciside bizden onane?"
Dedi sinirlenerek.

Ben onla ilgili şeyleri öğrenmek için çıkma teklifini kabul ettim.
Yani gerçek de onu sevdiğimden değil.

Ali'nin demek istedigi neydi onu öğrenmeliydim...

Zil çaldı ve hemen Ateş'e dönüp:
" bak sen onu bunu boş ver de sen hadi anlatmaya başla bakalım.. " dedim.
" neyi anlatim hayatımm?" deyince ona beni kandıramazsın bakışı atınca bana tekrar dönerek:
" Tamam hayatım anlatacağım. Nerden başlim? Ya da sen sor ben söylim."
deyince hemen başladım.
" sen kimsin? Necisin? Ailen kim? Baban veya annen ne iş yapıyor? İki kardeşiz demiştin. O kim ve ne işi yapıyor? Süren başladı.."

Bana gerçekleri açıklamayacağını düşünüyordum.
" ben Ateş Aslan. Arif Nihat Asya'dan geldim. Gelmemin sebebi okuldan atıldım. Birisiyle kavga ettiğim için. Ben fitness antrenörüyüm ve çalıştığım spor salonu da babama ait. Babama gelirsek, o da KOÇ HOLDİNG'in yarım patronu. Yani babamın dayısı ile ortak. Annem modacı. Kendisine büyük bir moda evi açtı ve gayet iyi işletiyor. Abim var. Adı Savaş. O karanlık işlerle uğraşır. O yüzden o konulara hic girmeyelim. Bu kadar .. Sen peki? Sende kendini bana anlat bakalım?"
dedi ve bende başladım MECBUREN!
"Babam aşçı. Annem ev hanımı. Ablam edebiyat öğretmenliğini okuyor son senesi. Bende Öykü Kaya. Okuyorum..."
dedim ve oldu mu diye bakış attım ve o da kafasını salladı onaylayarak.

Ah Ateş senle işimiz daha çook uzun...

MESLEK LİSESİ  ~ 12 \ D SINIFI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin