•17•

3.7K 175 117
                                    

Yorumlarınızı bekliyorum. Ve arkadaşlar Multimedyadaki şarkıyı başlatıp okuyun. Beyonce-Crazy in Love şarkı ile okunduğunda daha etkili oluyor bizzat denedim :)) ve şarkının temposu yavaş olduğu için sizde yavaş okuyun  :))) iyi okumalar.

Yazardan

Banyonun kapısının önüne geldiğinde su sesi geliyordu. Draco yavaşça kapının kolunu asıldı. Son derece yavaş hareketler ile içeri girdi. Hermione'nin durulanışını izledi bir süre. Camın buğulu olmasına içinden bi küfür savurdu. Su sesi kesildiğinde Draco kıpırdamadan onun iç çamaşırlarını giyişimi izledi. Banyo kabinine iyice yaklaşıp cam kapıyı  açtı. Hermione irkilerek hızla arkasını döndüğünde Draco onu belinden tutup kendine doğru asıldı ve diğer eliyle ağzını kapadı. Hermione büyümüş gözler ile Dracoyu izledi.

Genç cadının ıslak vücudu Draco'nun vücuduna değdiğinde Draco adeta kendinden geçti. Hermione ise Draco'nun karın kaslarını hissettiğinde bütün vücudu arzu ile titredi. Draco elini yavaşça Hermione'nin ağzından çekip yanağına koydu. Sarışın büyücü genç cadıyı kendisi ve duvar arasına sıkıştırdı. Draco Hermione'ye büyük bir özlemle baktı. "Seni özledim." diye fısıldadı sarışın büyücü. Draco Hermione'nin dudaklarını büyük bir arzuyla öpmeye başladı. Sarışın büyücü dili ile Hermione'nin dudaklarında keşfe çıktı. Diliyle her dudağına dokunuşu Hermione'nin vücudunu titretiyordu. Hermione'nin bedeni arzu ve istek ile alev alev yandı. Draco, Hermione'nin alt dudağını dişlerinin arasına alıp hafifçe sıktı. Hermione onu öpmemek için kendisiyle savaş veriyordu.

Draco onun bacaklarından tutup havaya kaldırdı. Mümkünmüş gibi kendini ona iyice bastırdı. Sarışın büyücü bu sefer dudaklarını genç cadının boynunda gezdirdi. Hermione kollarını onun boynuna doladı ve bir elini Draco'nun saçlarından geçirdi. Hermione inlememek için alt dudağını dişledi. Genç cadı Draco'nun kendini ona bastırmasıyla acı ile inledi.

"Draco." diye fısıldadı. "Kemerin, canımı acıtıyor." diye devam etti fısıldayarak. Draco sokulduğu boynundan biraz geri çekildi. Dudaklarını Hermione'nin dudaklarına sürttürerek konuştu,"Bugün kemer taktığımı hiç hatırlamıyorum." diyip edepsizce güldü.

Draco, Hermione'yi biraz daha yukarı kaldırarak kendisine sürtünmesini sağladı. Hermione tırnaklarını sarışın büyücünün sırtına geçirdi. Draco'nun dudaklarından küçük bir inilti Hermione'nin kulaklarını doldurdu. Hermione onu öpme arzunusu bastırmaya çalıştı. Ama Draco'nun her kokusunu içine çekişinde bu dahada zorlaşıyordu.

Draco onu banyodan çıkarıp yatağa götürdü. Onu yavaşça yatağa bıraktı. Göğüslerinin arasına ıslak öpücükler bıraktı. Sonra karnına doğru indi. Hermione elleriyle çarşafı sımsıkı tuttu. Genç cadı dişlerini sıktı kendini ne kadar tutsada ağzından büyük bir inilti döküldü. Draco'nun kulaklarını Hermione'nin iniltisi doldurduğunda Draco'nun arzu ve isteği dahada arttı.

"Bu izler," dedi Draco baş parmağını Hermione'nin göbeğinin altında oluşan çatlağın üstünde gezdirdi."Kızımızı doğururken oldu değil mi?" Hermione başını kaldırıp ona doğru baktı. Evet şeklinde başını salladı. Draco Hermione'nin göbeğinin altına ıslak öpücükler bıraktı. Biraz daha aşağı inde ve Draco bu sefer Hermione'nin üst bacaklarına öpücükler kondurdu. Hermione alt dudağını dişledi ve çarşafı mümkünmüş gibi dahada sıktı.

Sarışın büyücü bedenini yukarı çekti. Buz mavisi gözlerini Hermione'nin kilerde sabitledi. "Sende beni özlemedin mi?" diye fısıldadı genç büyücü. Dudakları birbirlerine sürttüğünde Hermione daha fazla dayanamadı. Kollarını onun boynuna dolayıp bir elinide Draco'nun sarı olan yumuşacık saçlarına daldırdı. Dudaklarını sarışın büyücünün dudaklarına bastırdığında Draco'nun gülümsediğini hissetti. Hermione gözlerini kapattı ve Sarışın büyücüyü ihtiraslı öpücükleriyle baştan çıkardı.

Dramione / PureBlood-PrinceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin