Arkadaşlar yeni bölüme başlamadan önce bir kaç şey yazmak istiyorum ve bu yazacaklarımın sizin sorularınızın büyük bir kısmını cevaplayacağını düşünüyorum. Eğer bir sorunuz olursa mutlaka yorumlara bırakın.
Lütfen sonuna kadar okuyun arkadaşlar çok önemli. :)
Bu bölüme kadar okuyup, güzel yorumlarını eksik etmeyen siz okurlarıma öncelikle çok teşekkür ediyorum.
Hikayeyi mutsuz son ile bitirebilirim demiştim ama merak etmeyin sadece bir düşünce :) Hermione ve Dean arasındaki şeye açıklık getirmek istiyorum. Hermione evet çok zeki bir cadı. Haklıyı haksızı çok iyi ayırt edebilir. Ben hikayeyi yazarken Hermione'nin bir kaç karakteristik özelliğini değiştirerek yazdım. Bu hikayede sadık bir eş olan Draco ve Dean. Draco, Hermione'yi aslında asla bırakmadı ve onun için kendini ölü gibi gösterdi. Eğer göstermeseydi onu Voldemort öldürmüş olacaktı. Draco Hermione'yi Voldemort'tan ve savaştan korumak istedi.
Voldemort'tan korumak için kendini ölü olarak gösterdi. Savaştan korumak için ve kendine ait bir şey bırakmak için ona Elizabeth'i bıraktı. Draco burda çok zeki davranıyor aslında:) Fakat savaştan sonra çıkıp geldiğinde Dean ile karşılaştı. Draco'da bunu beklemiyordu. Düşünsenize Draco geliyo Hermione için ama kapıyı Dean açıyor. Çok acı verici bir şey.
Dean'ın söylediği bir kaç cümle zaten Draco'yu yıktı. Ama Dean'ın neden Draco'ya evlilik yalanı söylediğine gelecek olursak Hermione'ye aşıktı. Draco ilk başta Hermione'nin nasıl böyle bir şey yapmış olacağını düşündü hep bir sene boyunca. Daha sonraki seneler ise Draco biraz da olsa alıştı. Ama Hermione'yi takip etmişti. Dean ve Hermione'yi dışarda mutlu olarak gördüğünde çok üzülüyordu. Ama Hermione bunu hiçbir zaman bilmedi.
Dean ise hep Hermione'nin yanında oldu ve onu gerçekten çok seviyordu. Dean ikisinin çok mutlu olduğunu düşünüyordu ve Hermione'nin kızını kendi kızı yerine koyuyordu. Hermione hala Draco'yu sevsede seneler içinde Dean'e kendini bağlı ve borçlu hissetti. Dean'ın yaptığı bütün iyilikleri unutmayıp elinden geldiğince onun yanında olmaya çalışıyor. Dracoya karşı olsa bile. Ve Hermione Draco'nun neden geri dönmediğini bilmiyor ve en önemli kısım ise burası bu yüzden Draco'yu gözünde yalancı gibi görüyor.
Dean ,Draco'nun geri geldiğini gördü ve Hermione'ye artık daha yakın olmak zorunda. Yoksa Draco gerçekleri anlatırsa Hermione ile arasında hiçbir şey olamayacağının farkında. Hermione de bilmeden tam da Dean'ın istediği şekilde davranıp Dracoyu uzaklaştırıyor. Hermione kendini bi tık daha Dean'e yaklaştıracak fakat diğer tarafta yılların öfkesini tutan bir Draco var. 4 sene boyunca Dean ve Hermione'yi evli olarak bildi geri döndüğünde ise kendi resimlerini ve eşyalarını buldu. Daha sonra Harry ve Ginny evli olmadıklarını söylemişti. Yani anlıyacağınız Draco patlamaya hazır bir volkan.
Umarım açıklık getirebilmişimdir :) Sorularınız var ise heyecanla bekliyorum. 🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dramione / PureBlood-Prince
FanficHermione x Draco Harry Hermione ve Ronald Hogwarts'ta altıncı yıllarına geçmişlerdi. Genç cadının kaderi Hogwarts bittikten sonra trajik bir şekilde değişti. Hayatına sonradan giren bir büyücü onu daha büyük bir karmaşanın ve acının içine sürükl...